Kruidvat fotoservice probleem!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter atm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

atm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Ik heb een groot probleem maar helaas nog geen oplossing, wie weet raad en kan helpen?

ik ben bezig een digitaal foto album te maken via de kruidvat fotoservice. Ik activeer altijd de updates en sla altijd alles op. nu wil ik het opgeslaagde album openen maar zie alleen zwarte pagina's (ik gebruik zwarte achtergronden) zonder foto's of alleen de tekst (had al 82 pagina's af). alles is dus WEG. Bellen met de kruidvatservice heeft geen zin want zij kunnen me hiermee niet helpen, wie dan wel???

Ik hoop het want dit is tig uren werk geweest....:(

Raar kruidvat hoort gewoon gehoor te geven aan zijn klanten en hoor ook gewoon antwoord op te geven.

ik ben niet zo bekent met kruidvat online service. Ben zowiezo nooit te spreken over fotos online.. maar ok das mijn mening.

Afijn ik heb even gekeken en hier op deze pagina:
http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/fotoservice_contact.aspx

kan je contact met ze opnemen. er staat een form en telefoon nummer bij.
Ze moeten hier gehoor geven aan jou vragen!
Simpel zat! Anders moet je gewoon gaan klagen.

Dit soort dingen maakt mij dus altijd zo boos heh.
Ze willen wel geld verdienen, maar service verlenen ho maar :confused: jammer hoor...

inderdaad

heb idd al contact met hun gehad maar ze kunnen me niet helpen?! maakt ze niet uit dat het mij uren werk heeft gekost, bedankt voor je snelle reactie!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan