Kruisjes in pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi Paul, Ik heb de laatste update binnen. constateer nu dat de kruisjes weg zijn als ik Norton Internet Security uitschakel. Maar dat is niet natuurlijk niet bedoeling. Moet ik daar wellicht iets aanpassen??

Kijk ook eens naar een update voor je Flashplayer via; www.adobe.com/nl/ deze wil ook nog wel eens spontaan verdwijnen met IE 6

Groet, Hans Zwartbol

Laatst bewerkt:
Ook de flashplayer is volledig geupdated maar ik hou hetzelfde resultaat Ik blijf dus hopen op de gouden tip

Kan je eens kijken in IE onder EXTRA INTERNETOPTIES GEAVANCEERD wat er staat aangevinkt onder Multimedia?

Mischien overstappen op Mozilla Firefox ??

Greetz,

Harry.

Of repareer IE door deze even opnieuw te installeren, zoek het ie.inf bestand op, in de map windows\inf, rechtsklik het bestand en kies voor installeren met de XP cd in de drive, en geef de verwijzing op naar de cd, en dan naar de i386 map daarop, naar het bestand iexplorer.ex_.

Hier ook nog een aantal oplossingen,
Het kan zijn dat je op een webpagina terechtkomt waarvan de afbeeldingen niet aanwezig zijn of foutief gelinkt zijn. Daardoor krijg je wel de tekst te zien, maar verschijnen er kruisjes op de plaats waar de afbeeldingen hadden moeten staan. Indien jij niet de beheerder van de site bent, kan je hier niets aan doen.

Het is ook mogelijk dat de afbeeldingen een extensie hebben waar uw browser geen raad mee weet. Internet Explorer ondersteunt bestanden met de volgende extensies: art, .bmp, .wmf, .emf, .png, .mov, .xbm, .avi, .mpg, .gif, .jpg, .mpeg, en .bmp. Je kan de soort van een niet weergegeven afbeelding achterhalen door met de rechter muisknop op het kruisje te klikken en bij "Eigenschappen" te kijken welke uitgang er bij 'Type' of bij 'Address (URL)' staat.

Indien er echter geen enkele afbeelding tevoorschijn komt (dus ook niet op onze Telenet pagina's), ligt de oorzaak waarschijnlijk bij je eigen PC. Kijk voor de zekerheid even of uw browser de afbeeldingen wel mag weergeven. Ga daarvoor in Internet Explorer naar "Extra", "Internet Opties", en klik op het tabblad "Geavanceerd". Onder het item "Multimedia" moet de optie "Afbeeldingen Weergeven" aangevinkt zijn.

Misschien dat de cache van je PC overvol zit. Ruim de "Tijdelijke Internet Bestanden" eens op (ga naar "Extra", "Internet Opties" en klik op "Bestanden verwijderen...").

Het kan ook zijn dat de weergave van de afbeelding gekoppeld is aan een script, een cookie, een Java-applet of een Active-X applicatie. Als uw computer zo is ingesteld dat ze moeten worden geblokkeerd, kan dat ook een oorzaak zijn. Je kan deze instelling vinden onder zowel de geavanceerde instellingen van Internet Opties, of een eventuele firewall die je geïnstalleerd hebt. Ga eens na of je onlangs nog een upgrade van je besturingssysteem of webbrowser hebt uitgevoerd.
Je kan in je browser simpelweg de scripts terug toelaten. Ga naar "Internet Opties", klik op het tabblad "Beveiliging". Voor de zone Internet, waarin de webpagina's zich zullen bevinden, klikt u op "Standaardniveau". Je kan ook op het tabblad "Privacy" de optie "Standaard" aanklikken.

Mogelijk is ook de codering van de tekenset een probleem. Ga in uw browser naar de het menu "Beeld", en vink via "Codering" de optie "Automatische selectie" aan. Controleer ook even welke codering wordt gehanteerd; in de meeste gevallen dat zal "West-Europees (Windows)" of "West-Europees (ISO)" zijn.

Mocht je probleem niet op deze manier uit de wereld te helpen zijn, dan kan het grondiger mis zijn. Een beschadigde of verloren registersleutel kan hiervan de oorzaak zijn. Je zal hiervoor even uw register moeten induiken. Let op dat onderstaande handelingen gevaarlijk kunnen zijn als je iets verkeerd doet, en dat wij geen verantwoordelijkheid nemen indien er iets misgaat.

Ga naar "Start" en dan naar "Uitvoeren". Typ "regedit" in het venster en klik op "OK". Maak in de registry-editor eerst een backup door te kiezen voor "Registerbestand Exporteren", en bij "Exportbereik" de optie "Alles" te selecteren. Geef het bestand een naam en sla het op.

Zoek vervolgens naar de sleutel "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Nls\CodePage". Je zal daar, in het rechter venster, een hele rij namen en gegevens aantreffen. Als het goed is, staat '28591' er ook tussen. Staat de codering ingesteld op West-Europees, dan zal er als waarde "Cp_28591.nls" moeten staan bij Windows 98 en ME, en "C_28591.NLS" bij Windows 2000 en Windows XP.

hoi Paul, Ik heb de laatste update binnen. constateer nu dat de kruisjes weg zijn als ik Norton Internet Security uitschakel. Maar dat is niet natuurlijk niet bedoeling. Moet ik daar wellicht iets aanpassen??
Je gaf het antwoord al zelf, het is een instellinging NIS die dat voorkomt, zoek die eens op.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle antwoorden. Maar ik kom er niet uit. Ik voel me te onzeker om in het register te gaan rommelen en ik zou niet weten waar ik in NIS moet aanpassen.
Overigens staan in multi media alle vakjes aangevinkt. Alle overige instellingen staan zoals aangegeven op het overzicht van lange pier.
Ook het legen van alle tijdelijke bestanden heeft niets opgeleverd. Overigens staat IE bij mij standaard op alle tijdelijke bestanden verwijderen bij afsluiten aan.

IE is goed. Alle instellingen van NIS staan op standaard. Firefox is geen optie dus neem ik maar voor lief dat er af en toe een pagina komt met kruisjes.
Nogmaals bedankt allemaal

dag ad

ik heb dezelfde problemen. GEHAD.
ik had een norton anti virus die niet meer goed werkte. de update werkte niet meer. is die van jou up to date. maar ik kreeg het niet voor elkaar om dit goed te krijgen

dus wieberen met norton. heb nu nod 32 ofzo.

daarmee was het probleem niet opgelost. kreeg wel meer plaatjes te zien. ik had de problemen vooral bij marktplaats en ik vindt het dus wel vervelend als ik geen plaatjes kan zien.

ik heb java een aantal x geupdate via software. maar mijn problemen zijn nu opgelost bij marktplaats. zie weer alle plaatjes. heb er nog wel eens last van. nu bijvoorbeeld. de smileys die ik erbij kan zetten werken voor de helft niet.

misschien heb je er wat aan

leroy

herstel het plezier was maar tijdelijk. maar zodra ik de oplossing heb hoor je van me. ik heb namelijk ook geen zin in firefox of dergelijks

Hoi Leroy
Heb eertse iefix gedaan. de tweede kan ik niet omdat ik geen CD heb. Mijn windows staat op een afgeschermd (restore)gedeelte van de schijf. Hey heeft helaas niet geholpen dus blijf ik maar prutsen. Ook veranderen van diverse instellingen in NID hebben geen resultaat. Alleen NIS uitschakelen dan werkt het wel maar ja dan ben ik niet beveiligd.
In ieder gev al bedankt voor het meezoeken naar een oplossing

die 2e heb je geen cd voor nodig. hij vraagt em welliswaar, maar als je dan op annuleren klikt voltooid ie em alsnog.

kan je problemen niks met spyware en overbodige "bagger" te maken hebben. als ik jou was zou ik eens op www.nucia.nl kijken en een hijackthis log posten. staat daar wel beschreven wat je moet doen. mijn computer start nu sneller op. pagina's laden sneller en waar het om begonnen is hij laadt alles volledig.......

leroy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan