robinexcel
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 dec 2018
Hoi! Ik heb een aantal werkbladen in een excel staan met daarop Jan Van Dorp z'n naam (bijv 5 werkbladen). Jan geeft zich elke week op voor tennis lessen, elke week komt hij drie keer trainen. Er staat dus op 3 werkbladen een kruisje achter zijn naam ónder het week nummer. Elk werkblad is namelijk een bepaalde dag in de week met een specifieke tijd. Dus het ene werkblad is Dinsdag 19h30 en het andere werkblad is Dinsdag 20h30 een ander werkblad is dan weer Donderdag 19h30 en nog een werkblad is Donderdag 20h30. Het laatste werkbladblad is Zaterdag 8h30.
Nu wil ik een overzicht maken waarin ik kan zien hoe vaak Jan (en vele andere leden ) zich heeft opgegeven in de afgelopen 26 weken. Een cel achter zijn naam in dit overzicht geeft dus het aantal kruisjes achter zijn naam weer van de vijf werkbladen opgeteld.
Graag jullie advies, alvast bedankt!
Nu wil ik een overzicht maken waarin ik kan zien hoe vaak Jan (en vele andere leden ) zich heeft opgegeven in de afgelopen 26 weken. Een cel achter zijn naam in dit overzicht geeft dus het aantal kruisjes achter zijn naam weer van de vijf werkbladen opgeteld.
Graag jullie advies, alvast bedankt!