Kruisverwijzingen bijwerken in de voetnoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam777

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
Besten

Voor het verslag voor school dat ik ben aan het schrijven, gebruik ik veel kruisverwijzingen die naar andere hoofdstukken in de tekst refereren. De kruisverwijzingen in de tekst kan ik zonder problemen bijwerken met ctrl+A en vervolgens de optie 'velden bijwerken' te selecteren. Maar de verwijzingen die in de voetnootsectie staan, blijven achterwege.
Eén voor één bijwerken lukt me ook niet, want hierbij krijg de optie 'velden bijwerken' niet meer tevoorschijn.
Heeft er iemand raad voor dit probleem?

Ik gebruik de Nederlandstalige versie van Word 2007.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten
Sam A.

Klopt; daarvoor zou je een macro moeten maken die ook de voetteksten bijwerkt. Simpeler is een macrootjes waarmee je een afdrukvoorbeeld opent, dat je gelijk daarna weer sluit. Want met een afdrukvoorbeeld worden alle velden wél bijgewerkt.

In de voetteksten moet er niets bijgewerkt worden, daar staat enkel de paginanummering. In het voetnootsectie veranderd er niets bij het openen en sluiten van een afdrukvoorbeeld. Of moet ik hier eerst een instelling voor aanpassen?

Vriendelijke groeten
Sam A.

Bij <Opties>, <Weergave> heb je vinkjes om <Velden bijwerken voor het afdrukken> en <Gekoppelde gegevens bijwerken voor het afdrukken> aan te zetten. Dat zou moeten helpen.

Het is me gelukt door al de voetnoten te selecteren en dan in plaats van de 'velden bijwerken' optie te selecteren, gewoon op F9 te drukken.

<Velden bijwerken> en <F9> zou hetzelfde moeten doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan