kscsvc.exe gaat niet van pc af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Berichten
344
Goedemiddag,

Ik weet eigenlijk niet of ik dit op de juiste plek plaats.

Ik heb het volgende probleem. Sinds een dag of 5 krijg ik telkens een melding van Norton: Sonar detecteerde beveiligingsrisico kscsvc.exe. Direct erna krijg ik nog een bericht, Sonar heeft het verwijderd. Dit lijkt zo, maar het is niet weg. Het bestandje zou zitten in de system32 map, het is er inderdaad niet, maar ik blijf de melding krijgen.

Ik heb al gegoogled maar ik kan niet vinden hoe ik het weg kan krijgen.

Iemand een idee?

Groetjes,
Sarita
 
Ik heb zojuist ook al in veilige modus opgestart, het bestandje verwijderd, maar dat heeft niet gewerkt.
 
Hoi Sartita,
Voor iets grondig van je computer te verwijderen je moet een goede 'uninstaller'
programma gebruiken zoals 'Revo Uninstaller'(graties) of Revo PRO (betaalde) versie.
Omdat je van dat desbetreffende programma grootste deel verwijdert hebt moet
je hem opnieuw installeren en met deze 'RevoUnistaller' proberen opnieuw verwijderen.
Bij mij lukt altijd goed. Ik gebruik zelf 'Revo PRO'.
Succes..:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, mimica. Ik ga het even proberen. Hopelijk helpt het!
 
Ik begrijp reo uninstaller niet zo, maar ik kan niets vinden, kscsvc en kingsoft niet.

Is dit touwens net al ccleaner?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sarita,
Ik heb op internet gezocht en gevonden. Inderdaad het gaat niet zo makkelijk en eenvoudig. Onlangs heb je waarschijnlijk een Kingsoft Antivirus Security System geïnstalleerd en dat 'kscsvc.exe' is onderdeel van dat programma. Als je dat opnieuw installeert dan kan je pas dat programma met 'Revo Uninstaller' verwijderen. Met Revo is makkelijk, je klikt op op een programma en bovenaan klik op
‘De-installeren’. Mijn advies is: Niet installeren troe* dat gratis aangeboden is.
Succes..
 
Bedankt voor het zoeken, mimica. Ik zat ook al te denken dat ik de programma van Kingsoft moet downloaden. Ik kan me alleen niet herinneren hoe het op mijn pc komt. Ik installeer namelijk nooit zulke dingen. Ik heb mijn vaste programma's.

Ik ga het even uitzoeken.

Bedankt voor je hulp!!

Edit: volgens mij is het weg, ik heb al een tijdje geen melding van Norton gehad. Ik heb geen idee hoe he weg is. Als het er nog is, weet ik tenminste wat ik moet doen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gedownload maar ik denk niet dat ik het ooit geinstalleerd heb. Er wordt namelijk het volgende gezegd:

Image1.jpg

Als ik zo'n melding zou krijgen, ga ik niet akkoord.

Ik denk dat het erg lastig gaat worden van mijn pc af te krijgen. Misschien moet ik windows opnieuw installeren.
 
Je kan nog proberen of Revo hem kan vinden. Open 'Revo en kies
boven voor de knop 'De-installatie forceren' typ de Kingsoft en laat
hem zoeken. Als hij wat vindt, gewoon verwijderen.
Doei en Succes..
 
Bedankt, maar dat had ik al geprobeerd.

Ik heb zojuist een systeemherstel uitgevoerd. Het lijkt te helpen. Wacht het nog wel even tot morgen af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan