ksecdd.sys tijdens fysieke geheugen dump

Status
Niet open voor verdere reacties.

leemans

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
18
Na het installeren van een aantal nieuwe update's van de microsoft windows update site start de pc niet meer op.
Tijdens het opstarten, net voordat hij in windows komt krijg ik een blauw scherm met de fout KsecDD.sys, waarna hij begint met een fysieke geheugen dump. Hier is niet overheen te komen.

Het is ook niet mogelijk om in de veilige modus te komen dan klapt hij er ook uit met dezelfde melding. Het gaat om een computer met microsoft windows XP SP1 geinstalleerd.


Alvast bedankt, Leemans
 
geen stop error code ?? Graag hele en complete foutmelding opschrijven ..


Kijk is of je met Dumpchk.exe wat informatie voor ons uit je memory dump file kan vissen, zie
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=315271

en heb je toevallig iets gedaan (geinstalleerd) voordat de meldingen kwamen. Iets anders wat we moeten weten ??
 
Laatst bewerkt:
Hier wat meer gegevens over de melding:

Stop: 0X0000008E (8XC0000005, 0XF8XF1406, 0XF6089A88, 0X00000000)

Adress F8AF1406 base ATF8AE4000 Datestamp 3b7d8379

Nogmaals, dit alles is gekomen na het installeren van de nieuwste update's van de windows update site!!
 
heb je een xp cd ?

en de laatste goede configuratie kiezen in het menu nadat je op F8 hebt gedrukt werkt neem ik aan ook niet ??
 
Laatst bewerkt:
neem aan dat je een xp cd hebt. Heb even gezocht op de stop error, maar kan niks vinden dat bij jou past.

Ik zou zeggen doe het volgende:

doe een repair install via de volgende link:
http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm
link op pagina: How To Run a Repair Install

Je verliest hiermee niks (alleen windows xp instellingen en de updates)

Je xp moet dan weer werken. Vervolgens ga je de updates opnieuw installeren. Doe het alleen 1 voor 1. Alleen op deze manier komen we er achter welke update dit probleem bij jou veroorzaakt ...
 
Weet je al welk de updater was die het probleem veroorzaakt heeft?
ik heb net hetzelfde probleem met vista met

status: 0X0000221
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan