kt4v fsb draait enkel op 100mhz

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmy1

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2005
Hallo,
Ik heb het volgende probleem met mijn msi kt4v 6712 moederbord. Op een of ander manier is de snelheid van mijn fsb terug op 100 mhz gezet, dit is de default setting. Mijn processor draait nu op 1100 mhz terwijl het een amd 2400+ processor is.

Ik heb met fuzzy logic 4 van msi al geprobeerd om over te klokken door de fsb te verhogen, maar dit lukt niet.

Weet er iemand hier een oplossing voor? Kan dit aan mijn nieuwe videokaart liggen 6600gt bv dat mijn voeding niet zwaar genoeg is? Mijn processor wordt zon 55 graden, is dit ok?

Ik probeer hier nog een uitdraai van sisoft sandra te plaatsen als iemand mij kan vertellen hoe dat moet.

Alvast bedankt.

Welkom op Helpmij.:)

Kijk eens in het Bios zelf of je de FSB op de juiste kloksnelheid kunt zetten. Met programma's zoals Fuzzy logic is niet de beste manier.

Hoi,

nee dit lukt ook niet, de computer loopt vast als ik hem probeer te verzetten, fsbus is nu 11*100 als ik hem naar bv 11*101 of 11*200 (wat volgens mij goed is )
zet lhoudt ie er mee op

Probleem opgelost: fsb is nu 166 mp is nu 12,5. Was trouwens een 2800+ athlon, dat is het nu iig :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan