kun je dit bij ccleaner verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemarie747

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2010
kan ik dit veilig verwijderen, dit komt na voren na een analyse;

applicaties van adobe en office
toepassingen van symantec antivirus

alles staat onder kopje windows.

en wat kan je bij applicatie's aanvinken (alles)? is het dan veilig alles te verwijderen of moet ik zowieso geen aplicatie's doen.?

Hoe kan applicaties nu onder het kopje Windows staan?

Regel is in beide tabbladen, als je niet weet wat het is > niet aanvinken!

Probeer voor jezelf erachter te komen wat de items inhouden. Als je dat begrijpt heb je geen onzekerheid!

Wat Office en Adobe betreft dit zijn volgens mij de liijsten van recent geopende documenten/bestanden.
Ik heb deze niet aangevinkt want dat zet geen zoden aan de dijk voor het besparen van schijfruimte. Voor de privacy zou je ze kunnen aanvinken (verwijderen).

ik weet het, 2 tabbladen.

ik heb onder het tabblad windows bijna alles aangevinkt. dan analyseren gedaan en dan komt er dit uit.
Vandaar mijn vraag wat zijn dit voor applicatie's en wat te doen met toepassingen symantec antivirus.

En zoals ik ergens in een voorbeeldplaatsje heb gezien, bij mij kan ik niet voor elk een vakje aanvinken maar er staat een icoontje soort van rood envelopje voor die applicatie's, internet icoon en windows icoon.

Nogmaals > niet weten (zeker weten) is > niet aanvinken. Ik weet niet of er een lijst is met al de betekenissen van de opties (zou wel gemakkelijk zijn) maar dan moet iemand dat laten weten. Ik ga er geen maken, want dat is gewoon veel werk.

Van Symantec Antivirus moet je sowieso afblijven want dat programma is voor de beveiliging van de pc. Kan dat het log-files zijn, maar wat is je doel dan? Het moet wel een doel dienen of schijfruimte, privacy of optimalisatie van de pc.

Laatst bewerkt:
hallo, ik zou niet weten hoe ik kan achterhalen wat de betekenis is van de opties.
Ik heb alles aangevinkt gelaten zoals automatisch aan stond en analyseren gekozen en toen kwam het systeem met dit.

hallo, ik zou niet weten hoe ik kan achterhalen wat de betekenis is van de opties.
In principe kun je alles achterhalen, met > Help > Zoekfuncties > Google > Wikipedia etc. etc. maar dat kost allemaal ontzettend veel inzet en werk.

Kijk en de standaardinstellingen van CCleaner zullen voor de doorsnee gebruiker wel goed zijn en nogmaals, wat is je doel? Jij praat over veilig verwijderen? Maar als je zaken verwijdert, heb je daar toch een doel mee! Of doe je zomaar wat? Dan is het altijd nog verstandiger niets te doen!

ik heb ccleaner gebruikt omdat ik mijn c sachijf wil schoonmaken. Hij aardig vol namelijk.
Ik heb van anderen begrepen dat dit programma opspport wat weg kan, maar nu vroeg ik me dus af of dit weg kon omdat het geen bestanden zijn.

vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan