kun je mails zo blokkeren dat ze ook niet binnenkomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Ik had een email adres geblokkerd, maar nu komt die toch binnen, met een rode kleur.
Ik zou willen dat de mail helemaal niet binnenkomt, kan dit?
Ik gebruik microsoft outlook.
Bedankt, Sita
 
werk niet bij microsoft outlook, alleen bij outlook express?

Zo ja, hoe kan ik dan outlook express weer instellen als standaard mailprogramma ipv microsoft outlook?
 
in outlook express kiezen voor opties, in die hoofdmap staat een button. als standaard instellen.
Dan wordt outlook express de standaard emailclient.
 
outlook express is weg....

Kan ik niet meer vinden op de computer
 
map als standaard mailprogramma instellen is grijs en kan ik niet aanklikken

en activeren
 
Verplaatst naar emailprogjes / overig.
Het is geen webserver of mailserver.
 
gelukt met spamfighter, maar nu gaat de mail naar het mapje verwijderde items, en

dat wil ik ook niet. Dan staat het toch nog op mijn computer.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
 
bertus,

betekent dat dan dat ik hem ook niet meer zie als dat mailadres op de blacklist staat?
Dus dat de afz niet in beeld komt..
 
volgende keer komt er een vinkje voor en gaat naar de blacklist ,maar je bepaalt zelf wat er gebeurd met mailwasher
 
Ik ben erg tevreden met MailWasher.
Als je mails aanvinkt voor "Bounce" verdwijnen ze bij je provider uit de mailbox.
Ze komen dus niet op je pc.
In mailwasher kun je ze wel (een stukje) lezen, zonder de mail te downloaden.
Na bouncen krijgt de afzender een "User unknown" bericht terug.
 
Spamfighter Corrupte Handelspraktijken

Op 31/01/07 naar spamfighter gestuurd:
Heb uw software verwijderd. Eerst en vooral omdat u niet aan de potentiële klant na proeftermijn de kans geeft om te kiezen om het product niet verder te gebruiken.

Ten tweede heb ik nadat ik spamfighter via control panel desinstalleerde, nog een heleboel files op mijn PC staan. Ondanks het feit dat dit door uw applicatie geschiedt
U desinstalleert namelijk uw applicatie helemaal niet van mijn PC want u laat voldoende applicaties staan om op de pc actief te blijven.
Bij elke opstart veranderd u o.a. mijn registry waarden. U bent dus niet beter dan al die lui die me Spam sturen, want u misbruikt het vertrouwen van lui die uw software uitproberen.


Dit zijn corrupte en misleidende praktijken en ik zal niet nalaten om de nodige stappen te nemen om hier paal en perk aan te stellen, alsmede u de nodige negatieve publiciteit te verschaffen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan