• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kunnen meerdere gebruikers tegelijdertijd de zelfde toepassing gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert Jan2

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Is het mogelijk om meerdere gebruikers tegelijkertijd met één Excel toepassing te laten werken. Niet alleen lezen maar ook schrijven en opslaan. En hoe moet ik dat dan instellen?
En het feit dat iedereen onder Citrix (Wordt gebruikt door de ICT afdeling om de gebruikersrechten van alle medewerkers te configureren) met Excel moet werken, geeft dat nog extra problemen?

Excel 2003: Extra > Werkmap delen > Bewerken > Vierkantje aanvinken.

Maar ik raad het af dat werkenemers tegelijkertijd hetzelfde tabblad kunnen bewerken. Dat leidt tot conflicten en een onwerkbaar bestand. Op mijn afdeling heeft iedereen een eigen tabblad in hetzelfde bestand en dat werkt prima.

Richard

Richard,
Bedankt voor de reactie.
Het probleem zit hem in het feit dat ik meerdere toepassingen heb draaien binnen de organisatie en dat ik elke keer moet vragen of zij de toepassing willen afsluiten als ik aanpassingen moet doen.

Blijkbaar geen andere keus..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan