kunnen mensen je ip adres vinden door bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

demaddylol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Hallo ik heb een dringende vraag. Als je een site aanmaakt zoals een look2me of zoiets dat is niet echt een eigen site maar een deel van een site. maar nu had ik een probleem want ik had een berichtje achtergelaten bij een vriendin van mij en daar kwam iemand op die mij niet mag. en die liet een berichtje achter bij mij dat hij via mijn bericht die ik bij mijn vriendin had achtergelaten mijn ip adres kan achterhalen en dan zou hij mijn computer hacken. nu weet ik niet in hoeverre hij dit van plan is, maar is dat mogelijk dat iemand op die manier je ip adres te weten kan komen, zo ja hoe dan en wat kan ik daar tegen doen.

Alvast bedankt,

Groetjes Manon

is niet mogelijk, tenzij hij de eigenaar was van die website maar dat is hij niet neem ik aan.
En met je alleen een ip adres kom je nog niet ver als je wilt gaan hacken dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Er zijn verschillende mogelijkheden om achter IP adressen te komen.

Een goede firewall met een regelmatige update geeft dit soort makkers weinig kans tenzij ze je een mailtje met bijlage sturen welke jij ook nog zonder meer opent, dan zou er een wormpje of een trojan kunnen binnen wippen......

degene die het hardst roepen dat ze kunnen hacken zijn meestal degene die het voor geen meter kunnen. Negeren is nog het beste. maak voor de zekerheid een kopie van het berichtje dat die persoon heeft achter gelaten. mocht het dan toch gebeuren, heb jij het bewijs dat die persoon het opzettelijk wilde doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan