Kuren Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
541
Regelmatig komt het voor dat het me maar niet lukt om Outlook Express te configureren. Hij blijft maar foutmeldingen geven en wil niets versturen of ontvangen. Echter een half uur later doet hij dat ineens wel en blijk ik niets fout gedaan te hebben. Hoe dit???
 
Dat heeft niets met Outlook Express te maken maar met je verbinding.
Welke provider heb je? Ga eens kijken op de site of ze de laatste tijd problemen hebben met de mailserver.

Overigens.......als je verbinding goed was en je reeds verschillende dagen wel mail hebt ontvangen............NOOIT aan je instellingen sleutelen. Zo raak je van de wal in de sloot.
 
Geplaatst door Elisa
Dat heeft niets met Outlook Express te maken maar met je verbinding.
Welke provider heb je? Ga eens kijken op de site of ze de laatste tijd problemen hebben met de mailserver.

Overigens.......als je verbinding goed was en je reeds verschillende dagen wel mail hebt ontvangen............NOOIT aan je instellingen sleutelen. Zo raak je van de wal in de sloot.
vanavond had ik er een met een telefoonverbinding. OS was XP. Je kon prima verbinding maken en surfen met je browser maar du moment je Outlook aanzette en hij ging kijken voor post sloeg de verbinding af.
 
vanavond had ik er een met een telefoonverbinding. OS was XP
Dit begrijp ik niet.

Wat is de precies de foutmelding van OE?
Kun je daar een screenprint van maken?
Heb je misschien ook Hotmail/Gmail/Lycos meelopen in OE? Mijn OE liep n.l. totaal vast van Lycos. Zou dus ook nog kunnen.
OE haalt over het algemeen eerst Hotmail of een ander op en dan pas je account bij je provider.
Je zou het eens kunnen proberen door te kiezen voor Extra/verzenden/ontvangen. Vervolgens kies je alleen voor je provider.
 
Geplaatst door Elisa
vanavond had ik een computer met een telefoonverbinding. Besturingssysteem was Windows XP
Dit begrijp ik niet.

Wat is de precies de foutmelding van OE?
Kun je daar een screenprint van maken?
Heb je misschien ook Hotmail/Gmail/Lycos meelopen in OE? Mijn OE liep n.l. totaal vast van Lycos. Zou dus ook nog kunnen.
OE haalt over het algemeen eerst Hotmail of een ander op en dan pas je account bij je provider.
Je zou het eens kunnen proberen door te kiezen voor Extra/verzenden/ontvangen. Vervolgens kies je alleen voor je provider.
 
Geplaatst door Elisa
En toen? :D
Je kon prima verbinding maken en surfen met je browser maar du moment je Outlook aanzette en hij ging kijken voor post sloeg de verbinding af.
 
Heb je nog een ander account lopen zoals ik hierboven aan je vroeg?
 
Geplaatst door Elisa
Heb je nog een ander account lopen zoals ik hierboven aan je vroeg?

er zat maar een account in outlook verder weet ik het niet want het was niet mijn computer.
 
Tsja, dan wordt het toch wel moeilijk.
Er moet toch iets zijn dat zorgt dat de verbinding op tilt slaat.
Het kan toch niet zo zijn dat het een inbelmodem is?
En dat deze 'omgeleid' is naar een 06- nummer?
Dan zou je n.l. goed kunnen sufen op rekening van de 06-lijn of hoe het ook heet.
Wil je dan Outlook gebruiken (die gebruik maakt van het goede nummer) dan kom je in de problemen.

Ik probeer maar even mee te denken. Veel houvast heb je niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan