KVM voor DVI en VGA kabels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerfreaky

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2009
Ik gebruik een KVM voor het beeldscherm van PC en een doventelefoon (teksttelefoon).
Het beeldscherm heeft een DVI kabel en de teksttelefoon heeft een VGA-kabel. Ik heb hiervoor een DVI KVM gebruikt met een DVI-VGA gecombineerd kabel voor de teksttelefoon maar de KVM werkt niet de teksttelefoon. Ik krijg wel een beeld van PC op het scherm maar geen beeld van de teksttelefoon. Dat is omdat DVI-VGA combikabel niet op DVI KVM werkt.

Bestaat er een DVI KVM die wel met DVI-VGA combi-kabel werkt? Zo ja, waar kan ik dit kopen? Het moet niet te duur zijn.

Ik gebruik een KVM voor het beeldscherm van PC en een doventelefoon (teksttelefoon).
Het beeldscherm heeft een DVI kabel en de teksttelefoon heeft een VGA-kabel. Ik heb hiervoor een DVI KVM gebruikt met een DVI-VGA gecombineerd kabel voor de teksttelefoon maar de KVM werkt niet de teksttelefoon. Ik krijg wel een beeld van PC op het scherm maar geen beeld van de teksttelefoon. Dat is omdat DVI-VGA combikabel niet op DVI KVM werkt.

Bestaat er een DVI KVM die wel met DVI-VGA combi-kabel werkt? Zo ja, waar kan ik dit kopen? Het moet niet te duur zijn.

Dat is vervelend! Er zijn diverse soorten DVI-VGA kabels. Kun je me vertellen welke kabel je nu gebruikt hebt?
De volgende kabels heb je bijvoorbeeld:

DVI-A – VGA KABEL(bij analoge doorgifte signalen) Let wel op! Geeft geen digitaal signaal door.

KABELSPLITTER DVI-I -> DVI-I + VGA VERGULD
Met deze kabel splitter is het mogelijk om twee(of een combinatie van\*) monitoren, LCD of Plasma TV`s met een DVI-I en of VGA aansluiting tegelijkertijd op een component aan te sluiten met een DVI-I aansluiting. De monitoren, LCD`s en/of plasma TV`s zullen dan hetzelfde beeld weergeven.
Connector 1 DVI-I 24+5p Mannelijk
Connector 2 DVI-I 24+5p Vrouwelijk + VGA Vrouwelijk

\* de monitor,LCD en/of plasma moeten wel in dezelfde resolutie kunnen werken.

KABEL SPLITTER DVI-I(m) -> 2x VGA(f) VERGULD
Met deze kabel splitter is het mogelijk om twee(of een combinatie van\*) monitoren, LCD of Plasma TV`s met een VGA aansluiting tegelijkertijd op een component aan te sluiten met een DVI-I aansluiting. De monitoren, LCD`s en/of plasma TV`s zullen dan hetzelfde beeld weergeven.
Connector 1 DVI-I 24+5p Mannelijk
Connector 2 2x VGA Vrouwelijk

\* de monitor,LCD en/of plasma moeten wel in dezelfde resolutie kunnen werken.

Als je wat meer informatie geeft kan ik misschien meer voor je betekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan