Kwaliteit X-Gear voeding en kan deze op 7600GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolandtje

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Beste mensen van Helpmij.nl,

Ik heb een nieuwe videokaart besteld en heb even gekeken hoeveel watt mijn voeding levert en wat voor merk het is.

Het is een X-gear model ps-400A. Bij sommige sites lees is dat dit een baggerding is, Is dat zo? En nog een vraagje, kan ik de nieuw videokaart, GeForce 7600gs, plaatsen zonder er een nieuwe voeding in te zetten? ik heb een Pentium 4 2,93ghz, en een 160gb HDD en 1 fan.
alvast bedankt

Voedingen van X-Gear zijn inderdaad bagger, maar dat betekent niet direct dat je een nieuwe voeding nodig hebt.
Loopt je pc nu stabiel? En check eens even de voltages die je voeding geeft in het BIOS, als dat dichtbij de 12 volt is voor de 12 volt lijn betekent dat, dat de voeding goed is voor je moederbord, maar als het nu al dicht op de 11,5 volt o.i.d zit, dan is het geen slecht idee om een nieuwe voeding te overwegen.

Ik heb het gevonden! :D Ik weet alleen niet wat het betekent en/of het goed is.
wat ik allemaal heb gevonden is:

Vcore 1,296V
Vdimm 2,528V
Vivdd 2,624V
Vcc5v 5,160V
5B3V 3.280V

Ik denk zelf dat dit goed is toch?

Laatst bewerkt:
Wil iemand even antwoord geven? dan kan ik nog voor het weekend eventueel een voeding bestellen

De voedings waarden die je aangaf, zijn niet de waarden die gezocht worden. Het gaat om de volgende voltage lijnen:
12+V
12-V
5+V
5-V
3,3+V
(3,3-V)

Laatst bewerkt:
ik kan dat echt niet vinden in bios hoor, kan je het ook op een andere manier vinden?

met everest Home Edition kan dit volgens mij ik weet het niet zeker want ik heb de Ultimate versie

Titel aangepast.
Voeding zegt niet veel over je probleem/vraagstelling.

hij zegt met die site dat ik minstens 253 watt nodig heb

met everest zegt hij:

Laatst bewerkt:
Het is gelukt met de casefans, 2 zitten er nu in. Alleen nog wat de titel zegt: is een X-gear 400A goed genoeg om een 7600GS op te laten draaien?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan