• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kwartalen met elkaar vergelijken van verschillende jaren, cel groen/rood kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerardPieter

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2019
Ik ben een overzicht aan het maken van de verschillende klanten die wij hebben per merk.
Ik moet van elk kwartaal met het kwartaal van het jaar daarvoor vergelijken.
Ik heb een bijlage toegevoegd met een voorbeeld.

Bijlagen

Ik heb even de maanden in de voorbeeld data aangepast zodat er meer dan 1 kwartaal is. Verder heb ik de berekening in de draaitabel aangepast.

Bijlagen

Ik heb even de maanden in de voorbeeld data aangepast zodat er meer dan 1 kwartaal is. Verder heb ik de berekening in de draaitabel aangepast.

Ik snap even niet waarom, in het aangepaste voorbeeld zie ik bij kwartaal 1 van 2018 niks meer staan, terwijl ik juist moet gaan vergelijken van kwartaal 1 2018 & kwartaal 1 2019.

Je ziet nu bij kwartaal 1 2019 het verschil met kwartaal 1 2018 staan. Er is geen kwartaal 1 2017, dus is er niks te melden by Q1 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan