kwijg program niet verwijderd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

looije

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Berichten
203
mensen,

Ik heb een spelletje getest op mijn comp. Maar omdat ik eigenlijk helemaal geen spelletjes op mijn comp wil heb ik hem (na een geslaagde test) weer verwijderd. Alleen wil het feit dat het van "Davilex" is en die zetten er gelijk een "Davilex Service" bij die ook bij je "configuratie scherm" staat.
Ik heb het spelletje gewoon gedeinstaleerd, maar die "Davilex Service" blijft standvastelijk staan.
Ik heb ook al bij regedit gekeken, heb daar ook het een en ander weten te verwijderen met de naam "Davilex". Maar heb icoontje blijft staan.

Op zich geeft het niet, maar ik wil het voor het gezicht wel weg hebben. Weet iemand hoe ik dat moet doen.

thanks, looije.
 
Volgens mij staat Davilex Service gewoon bij Software in configuratie scherm.
 
Sorry MiMiC, maar daar kennen ze dat TweakUI niet. Teminste niet onder downloads.

Groetjes
 
Geplaatst door khk464
Sorry MiMiC, maar daar kennen ze dat TweakUI niet. Teminste niet onder downloads.

Groetjes

er staat ergens op de site van microsoft een link naar tweakui, ik weet niet precies waar, maar als je wacht wil ik het wel even opzoeken.

ok?
 
Onder "regedit" heb ik alles al weggehaald wat ik vond over "Davilex", geen resultaat.
Nu heb ik dat "tweakui" (via microsoft.com) maar daar kom ik ook geen wijs uit ik kan geen "Davilex" vinden.
 
Om verwarring te voorkomen:

Met Tweak UI verwijder je geen dingen, je verbergt ze alleen.

Download eens Regcleaner vanaf www.jv16.org en laat die lopen (tools, registery cleanup, do them all). Verwijderen wat die vind, welk backup maken :).
Als het dan niet weg is, even mailtje sturen naar de support van Davilex.

[edit] PS: Tweak UI is hier te halen als je hem zou willen hebben: http://search.microsoft.com/default...=05&i=06&i=07&i=08&i=09&qu=Tweak UI&siteid=us.[/edit]
 
ben nog ff gaan zoeken met dat tweakui en heb zo het bestandje gevonden die voor het icoontje zorgde. Nu kon ik hem zonder probleem verwijderen.

Hij is weg!!!

O ja regcleaner gebruikte ik ook al wat langer maar "XP_PC" zei had ik nog nooit gedaan, suup weer wat rotzooi van mijn comp.

v.g. looije
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan