@ kwijt Samsung tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je nog meer gevonden? Dan kunnen we dat ivm dubbelwerk afstrepen...
 
Ik heb net als jij gezocht met Google, maar kan niets concreets vinden wat het probleem oplost.
 
Ik vermoed dat je het niet volgen kunt, als jij nu eerst vertelt wat je al gedaan had, had ik #2 weg kunnen laten. Wij komen om te helpen niet om dubbelwerk te doen. Ik moet dus eigenlijk altijd vragen wat iemand al gedaan heeft.... ipv dat die persoon dat spontaan zelf opschrijft?
 
Ik vermoed dat je het niet volgen kunt, als jij nu eerst vertelt wat je al gedaan had, had ik #2 weg kunnen laten. Wij komen om te helpen niet om dubbelwerk te doen. Ik moet dus eigenlijk altijd vragen wat iemand al gedaan heeft.... ipv dat die persoon dat spontaan zelf opschrijft?
Sorry, voor ik hier een vraag stel probeer ik het eerst zelf door et Google tee zoeken naar een oplossing, ik heb nog niet gevonden wat werkt. en kom er gewoon niet verder mee.
 
Dan is het wel handig voor de helper wat je al gevonden en geprobeerd hebt, anders zitten wij toch voor niks dubbelwerk te doen?
Dus voor dat zelf zoeken hoe je geen sorry te zeggen, is prima zelfs, maar dat je de details daarvan niet deelt, juist ook als het niet lukt, .. das niet handig... laat ik het maar zo schrijven.... Met die info krijgen wij hopelijk een beeld wat de oorzaak niet zou kunnen zijn en we kunnen mss ook zie uit het verhaal dat je je mogelijk vergist hebt met je conclusies daarover.
 
Hier zat de fout.
Fysiek en Samsung toetsenbord stond op Nederlands
 
Dat had er via bovenstaand plaatje uit moeten komen, daarom had ik hem geselecteerd... heb zelf nl ook een Samsung tablet.
Beetje vreemd.
1700482345511.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan