laag over meerdere frames

Status
Niet open voor verdere reacties.

epicsix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
Berichten
4
Hoi lui,
Ik ben een leek in het maken van een website en ben eens begonnen met in frontpage 2003 iets te brouwen.
Nu wil ik op de pagina met een standaard 3 frame indeling een laag plaatsen over het snijpunt van de 3 frames ( zie bijlage )
Ik mag echter alleen deze laag in één van de drie frames plaatsen. Is hier een oplossing voor ?
gr carlo
3 frames.jpg
 
Zowel Frontpage als frames kun je eigenlijk beter niet gebruiken, zelfs microsoft raadt mensen af om frontpage nog te gebruiken. Probeer Kompozer eens, dat is ook nog eens gratis.

EDIT: Ik denk niet dat er hier nog veel mensen rondlopen die echt ervaring hebben met frontpage, dat maakt de kans op antwoorden natuurlijk ook wat kleiner.
 
- Ze maken het moeilijk om een bladwijzer voor een specifieke pagina aan te maken doordat alle pagina's, voor zover de bezoeker kan zien, onder hetzelfde adres vallen.
- Zoekmachines zien de inhoud van de frames niet. Als een bot van een zoekmachine op jouw site komt zal die dus een lege site zien, niet goed als je wilt dat mensen je site via Google e.d. kunnen vinden.
- De software die blinden/slechtzienden gebruiken om te browsen kan er slecht mee omgaan.
- De vooruit/achteruit knoppen werken vaak niet goed met frames
 
Lees de twee middelste links in m'n handtekening maar eens door, daar staat goed uitgelegd hoe je een site kunt bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan