Laatse poging...Wat kan er mis zijn?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderwhite

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Hallo Iedereen,

Ik heb een Acer Aspire T310 Acer Aspire t310 Nadat ik een virus heb binnengehaald, start mijn pc helemaal niet meer op. Hij gaat aan, draait hard, wordt niet rustig (zeg maar). Mijn monitor blijft ook in standby staan. Wanneer ik een cd erin doe gaat die wel draaien, maar verder niks.

Het volgende heb ik al geprobeerd:
- De bios gereset (pinnetje van 1.2 naar 2.3 en weer terug)
- Het batterijtje uit mijn moederbord gehaald en weer terug.
- Met en zonder videokaart opgestart.
- Tijdens aanzetten op F2, F8, F10, ESC, DEL etc. drukken, komt niet in mijn bios. (op ps2-toetsenbord)
- Ander ram geheugen erin, in beide "balkjes" geprobeerd.
- Voeding doet t naar mijn weten goed. (ventilatoren draaien en lampjes branden goed)
- C-schijf geformatteerd. (geen harde format (duurt ong 10 uur?) maar dat zou ik dan nog extern moeten doen.
- Monitor aangesloten op andere pc, is nog prima.

Het rode lampje brand even en gaat dan uit.

Help! Wat kan ik nog meer doen? Wat kan het zijn?

Vriendelijke groet, VdW

Probeer Ctrl+Alt+Esc [tegelijk indrukken] om in bios te komen....

Probeer Ctrl+Alt+Esc [tegelijk indrukken] om in bios te komen....

Dat pakt m ook niet, hoort dat bij deze acer?

Ik gebruik wel een ps2-toetsenbord van gateway die ik nog niet eerder op deze comp gebruikt hebt, maar dat moet niet uitmaken lijkt mij, toch?

Zijn er wel bios pieps?

Ron

Ik weet niet precies wat dat zijn...

Maar ik hoor mijn ventilatoren en het lijkt net alsof er cd's gaan draaien. (ook al zit er nu niks in) Het enige wat ik kan herinneren van het opstarten van een pc is dat hij:
Tedeh...tedeh...doet. Zou dat je biospiep misschien zijn? Dat doet hij namelijk niet. Ik hoor ook geen echte piepen ofzo. lol, geluidjes zijn natuurlijk wel lastig uit te leggen.

VdW

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan