laatst geopende documenten lijst aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackwater

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2013
mensen,

Ik wil graag de lijst "laatst geopende documenten" aantal items aanpassen staat nu op 15 wil graag na 5 ik gebruik windows 7
iemand een idee?

groet piet

Je gebruikt Windows 7, maar over welk programma gaat het?
Een algemene zoekopdracht via Google levert dit op: klik!

Ik gok even dat het over Microsoft Word gaat. Indien dat juist is, dan vind je hier de oplossing: klik!

zie jij in mijn vraag een programma naam staan?
nee! dus gaat het over windows 7 start ---> en dan zie je een knop met onlangs geopend
daar heb ik het over.

Er is een degelijk verschil met laatst geopende programma's en laatst geopende documenten waar jij het over hebt in je bericht. De vraag is dus niet geheel onlogisch.;)

Klik met rechts op start > eigenschappen > tabblad startmenu > aanpassen. Onderin kun je het aantal aanpassen.

Ik wil niet bijdehand doen maar, waar zie jij in mijn vraag dat ik het over programma's heb?
Het gaat over dat als je op start klik je een kopje heb met onlangs geopend ''recent geopend'' hoe je het noemen wil. Dat staat standaard op 15 items dat wil ik graag aanpassen.

Dan had je dat erbij kunnen vermelden in je eerste bericht, dat het hier om het startmenu gaat. Heeft niets met bijdehand doen te maken, maar met hoe je je vraag stelt.
Ik wil graag de lijst "laatst geopende documenten" aantal items aanpassen staat nu op 15 wil graag na 5 ik gebruik windows 7
iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan