"Laatste back-up mislukt"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bo1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
3
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleempje. Ik wou namelijk heel verstandig m'n eerste back-up gaan maken van al m'n bestanden. Maar 5 uur en 5 dvd's later komt er de melding dat de laatste back-up is mislukt. Dit zijn de details die er bij staan:

Het maken van de back-up is niet voltooid.

Er is een fout opgetreden. De volgende informatie helpt u mogelijk bij het oplossen van deze fout:

Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat. (0x8007045D)

Tijd van back-up: 4-1-2011 0:28
Locatie van back-up: Dvd-rw-station (F: )


Ik heb nu dan dus ook geen flauw idee wat ik moet doen, en hoop dat iemand hier zo vriendelijk zou willen zijn om mij te kunnen helpen :)
 
Hoi,
kijk hier wat Microsoft over deze fout zegt met de evt.oplossing.
Succes.


Hoi,
bedankt voor je reactie! maar na een tijdje het te hebben geprobeerd wat er in die stappen staat wil me dat ook al niet lukken, helaas :(
Wanneer ik de IDE ATA/ATAPI-controllers uitvouw komt er 6 x onder elkaar "IDE-kanaal" te staan. Daaronder "Standaard Cual Channel PCI IDE Controller" en "Standard AHCI 1.0 Serial ATA Controller"
Maar bij geen van de bovenstaande krijg ik de mogelijkheid om op PIO te klikken in het vak Overdrachtsmodus...
En bij alle "IDE-kanalen" staat dat DMA ingeschakeld is. Dit is voor mij overigens allemaal hocuspocus haha.
 
Het komt er iig op neer dat er iets fout is gegaan in de overdracht van gegevens naar je dvd station,wat kun je hier aan doen? Je zou een image kunnen maken van je schijf,dat gaat veel sneller met b.v. Norton Ghost of Acronis True Image. Die zetten gewoon je hele OS terug (10 tot 15 minuten) afhankelijk v.d. configuratie van je pc.
 
Laatst bewerkt:
ja, want de eerste 4 dvd's deden het ook wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan