Laatste check op samenstelling pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
140
Hey zouden jullie voor de laatste keer naar mijn samenstelling kunnen kijken? Of jullie nog iets zien wat overbodig is?

Wat ik met de pc ga doen is: Gamen, Game's developen, Webdesign, Applicaties bouwen e.d.

Dit is mijn mandje atm.
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...671583]=1&product[620106]=1&product[474522]=1

Als jullie nog op of aanmerkingen hebben op deze samenstelling hoor ik het graag :D

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Werkt dit ook allemaal goed samen ? Is ook een vraag van mij
 
ziet er goed uit. Overweeg alleen om de "K" versie van je processor te nemen, want je hebt ook een moederbord waarmee je eventueel kunt overclocken.
 
Hmm dat is wel een overweging alleen weet ik niet hoe overklokken werkt. Is dit lastig ?
 
Als je er geen verstand van hebt kan je daar beter niet aan beginnen. Maar als je niet wil gaan overclocken kan je ook een moederbord met de H97 chipset nemen ;)
 
Hey ik heb een vraag ik heb 2 kaarten op het oog.

Radeon R9 290X - 4 GB GDDR5 459,90,-

En

Inno3D iChill GeForce GTX 780 449,95

De rest van de pc ziet er op deze manier uit atm:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B709640%5D=1&product%5B478347%5D=1&product%5B528532%5D=1&product%5B458903%5D=1&product%5B688194%5D=1&product%5B280737%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B634347%5D=1&product%5B620106%5D=1&product%5B474522%5D=1

Wat zouden jullie doen?

Waar ik deze pc voor ga gebruiken is:

Gamen, 3d Modellen, Games developen in engines zoals Unreal engine.
 
Wat mijn evaring is is dat nvidea niet echt goed met de tijd blijft. En AMD juist wel die zijn na 2 jaar nog goed en nvidea zijn dan "oud"
 
@ dikkekip1

Wat een vreemde redenering vooral als je deze bekijkt en zo kan ik er nog wel wat vinden vreemd dat de 780 dan nog steeds beter is
 
Wat zouden jullie me aanraden voor wat ik het ga gebruiken? Nvidia staat bij mij goed in me geheugen AMD wat minder maar dit zijn zulke duren kaarten :X dus ik weet het niet meer.
 
Hoi,

Persoonlijk zou ik het ook bij de gtx 780 houden heb hem zelf ook en voldoet prima en hij komt er toch steeds goed uit bij de benchmarks dus.
 
ik zou de geforce gtx 780 kiezen de ichill de prestaties komen uit op titan niveau omdat hij zo ver overgeclockt is de asus r9 290x ook maar niet zo sterk als de gtx 780 alhoewel de amd gpu wat meer zijn geoptimaliseerd voor gamen aangezien ze ook in de xbox one en ps4 worden gebruikt
 
Het is denk ik puur een persoonlijke mening of je 1 van de twee moet kiezen. Beide videokaarten zijn top modellen en kun je voorlopig goed mee vooruit.
Ik heb zelf een AMD Radeon HD6950 en daar ben ik zeer tevreden mee. De een zal een Nvidia prefereren en de ander AMD.
 
Bedankt voor de hulp ik ga voor de nvidia die staat bij mij wat beter in me geheugen van amd heb ik 1x hiervoor iets gehad vond ik iets minder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan