laatste controle voor bestellen. systeem samengesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoraka

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hallo allemaal,

Ik wil graag weten of er iets aan dit systeem kan optimaliseren .Ik ben van plan om redelijk zware games erop te spelen. Voordat ik een systeem ga bestellen wil ik nog graag horen wat jullie mening van deze configuratie is.

Asus P5N-D
Cooler Master CM 690,Zwart
Chieftec CFT-750-14C,750Watt
OCZ OCZ2N800SR4GK,4096MB, 800MHz, DDR2
Club3D GeForce 8800GTS ,512MB, GDDR3, PC
Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Het systeem hoeft niet in elkaar gezet te worden omdat ik dat zelf kan en de overige onderdelen + windows heb ik zelf.

Is dit een goed systeem of niet?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik wil weten of er iets aan dit systeem optimaliseren is .Ik ben van plan om redelijk zware games erop te spelen. Voordat ik een systeem ga bestellen wil ik nog graag horen wat jullie mening van deze configuratie is.

Asus P5N-D
Cooler Master CM 690,Zwart
Chieftec CFT-750-14C,750Watt
OCZ OCZ2N800SR4GK,4096MB, 800MHz, DDR2
Club3D GeForce 8800GTS ,512MB, GDDR3, PC
Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, OEM

Het systeem hoeft niet in elkaar gezet te worden omdat ik dat zelf kan en de overige onderdelen + windows heb ik zelf.

Moet ik nog iets veranderen? of is het compleet.
Alvast bedankt

Da's natuurlijk een vreemde vraag Moet ik nog iets veranderen? of is het compleet. Je schrijft wat je wil hebben en daarnaast schrijf je dat je de rest hebt en vraag je of het zo compleet is. Hoe moeten wij nu weten wat jij inmiddels al hebt, m.a.w. hoe kunnen we aangeven of het compleet is, als we niet weten wát je allemaal al hebt?
Je eerste vraag kan met "Ja" worden beantwoord / is goed voor zware games, al is een GTX altijd beter dan een GTS.

Laatst bewerkt:
Da's natuurlijk een vreemde vraag Moet ik nog iets veranderen? of is het compleet. Je schrijft wat je wil hebben en daarnaast schrijf je dat je de rest hebt en vraag je of het zo compleet is. Hoe moeten wij nu weten wat jij inmiddels al hebt, m.a.w. hoe kunnen we aangeven of het compleet is, als we niet weten wát je allemaal al hebt?
Je eerste vraag kan met "Ja" worden beantwoord / is goed voor zware games, al is een GTX altijd beter dan een GTS.

De 8800gtx is wat duurder dan de 8800gts en als je wat eraan clocked is hij maar 1 a 2 Fps langzamer in games.

Een processor koeler zou ook mooi zijn,want bij je processor zit geen koeler.
Moet je de boxed versie pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan