laatste vragen voor ik mijn pc aan het stroom gooi!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rispens22

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
13
Beste Mensen,

Ik heb een Q6600,heb ik met 1x4 pins 12v genoeg stroomtoevoer naar de cpu.of moet ik de 2e 4 pins ook aansluiten(dus 8-pins..:) )?

Ik heb verschillende sata2 aansluitingen op m`n GA-p35-ds3p, 6 worden aangestuurd door de ICH9R controller en 2 door Gigabyte sata2 controller.waar kan ik het beste de brander en de hdd op aansluiten?Wat is het verschil?

Ik heb in een ander topic de vraag gesteld over het aansluiten van de casefans,heb er 4 (antec ninehundred: 3x 120 en 1x 200mm).Antwoord was dat ik zoveel fans aanelkaar kon koppelen als ik wil.Dus ik heb nu op 1 molex aansluiting 3 fans gekoppeld(2x 120 en 1x 200mm)
Dit moet dus gewoon werken????

Ik heb de hd audio (ac'97 vervalt dan)vanuit het frontpanel op het moederbord aangesloten.
Nu heb ik een creative X-FI xtreme music in de pc, als ik nu een headphone in m`n frontpanel prik heb ik dan ook daadwerkrlijk de audio van X-FI? Misschien domme vraag,maar dat mag in dit forum....toch:)


Bvd voor jullie reacties

mvg Richard
 
Laatst bewerkt:
als je ze beiden hebt is het better om alle connectoren vast te maken dus ook de 2x 4 pins
vraag 2 speel ik ff door.
vraag 3 je kan niet zo maar fans blijven aansluiten.
het beste is deze gewoon te verdelen over de molexen die nog beschikbaar zijn.
vraag 4 als je paneel heb aangesloten op de geluids kaart dan kan het werken.
maar vaak kan het er niet op aangesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan