Label zichtbaar / onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Beste forummers, ik wil graag naar aanleiding van wel of niet tekst in het veld "opmerkingen" op de regel waarop ik sta in het formulier (doorlopend formulier) bij alleen die regel een tekst in een label zichtbaar maken.
Ik heb nu de volgende stukje code :
HTML:
Private Sub opmerkingen_LostFocus()
If Me.opmerkingen.Text <> "" Then
    Me.Bijschrift140.Visible = True
Else
  Me.Bijschrift140.Visible = False
End If
End Sub
Dit werkt alleen bij alle regels verschijnt de tekst van het label. Hoe kan ik de code aanpassen dat hij dit alleen in de regel van het formulier doet waarin ik sta ?? Hoor weer graag van u allen. Thanks. Friend

Gaat niet lukken via VBA code in een doorlopend formulier.
Gebruik voorwaardelijke opmaak.

Tardis

Charles (Bakk4318) ik krijg via mijn mail binnen dat je drie maal gereageerd hebt op deze vraag. Alleen ik vind niets terug op het forum. Mis ik iets of is er iets fout gegaan? Friend

Nee, mijn reactie was gelijk aan die van Tardis. Dit soort problemen zijn in een doorlopend formulier niet op te lossen via VBA code. De code wordt in een doorlopend formulier gebaseerd op het record die de focus heeft en geld vervolgens voor alle regels. Je zult het dus op moeten lossen via "Voorwaardelijke opmaak", maar ik weet allen zelf nog niet hoe. Daarom heb ik mijn reactie verwijderd.

Tardis, Charles, hartelijk dank voor jullie reactie. Tardis .... of ...... kan je mij ook uitleggen hoe dit dan moet via voorwaardelijke opmaak ?? Hoor graag. Met dank. Friend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan