LabelWriter 450 turbo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Olensestapper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2014
Heb al 2 jaar een Label printer " LabelWriter 450 Turbo. Deze heeft altijd perfect gewerkt tot dat ik op mijn pc Windows 8 heb laten installeren.
ik gebruik het label formaat 54 x 101 en heb nog nooit een ander formaat gebruikt.
Na deze herinstallatie van Windows 7 naar 8 krijg ik niet meer de tekst op de juiste plaats, trouwens ik moet het formaat instellen op verticaal om horizontaal af te drukken.
Als ik afdruk op horizontaal dat drukt hij verticaal af en zelfs over meerdere etiketten naargelang de lengte van de tekst.
Heb alle instellingen overlopen maar kan het niet vinden.
eerst dacht ik dat het niet compatibel was met Windows 8 maar ben er mee naar de winkel geweest en die man kon het ook niet helpen.
Heb bij printers gekeken en geprobeerd en ook bij instellingen van het toestel zelf en zelfs bij helpdesk van hun site
Wel word er geschreven over een usb kabel die niet zou geschikt zijn ( 3.0 gebruiken IPV 2.0 )
Kan er iemand mij daar bij helpen

Met vriendelijke groeten

Slechte service van de winkel.

Kijk bij het volgende:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> control printers
Klik die Labelwriter een keer aan, dan erop rechtsklikken en kiezen voor "Eigenschappen van printer"
Kijk in tabblad Apparaatinstelingen welke instellingen er staan m.b.t. gebruikte papiersoort/sticker en pas het aan, indien nodig. Klik op Toepassen.
Daarna in tabblad Geavanceerd de knop Standaardinstellingen klikken en nakijken welke (standaard-) afdrukinstellingen er staan en aanpassen voor zover nodig.

Ik heb die printer verder niet hier, maar kijk of je je wat verder komt met wat hier boven staat. Heb je verder nog een andere computer/laptop waar het wél goed werkt, daar dan proberen de instellingen van over te nemen.

Tijs.

Heb al 2 jaar een Label printer " LabelWriter 450 Turbo. Deze heeft altijd perfect gewerkt tot dat ik op mijn pc Windows 8 heb laten installeren.
ik gebruik het label formaat 54 x 101 en heb nog nooit een ander formaat gebruikt.
Na deze herinstallatie van Windows 7 naar 8 krijg ik niet meer de tekst op de juiste plaats, trouwens ik moet het formaat instellen op verticaal om horizontaal af te drukken.
Als ik afdruk op horizontaal dat drukt hij verticaal af en zelfs over meerdere etiketten naargelang de lengte van de tekst.
Heb alle instellingen overlopen maar kan het niet vinden.
eerst dacht ik dat het niet compatibel was met Windows 8 maar ben er mee naar de winkel geweest en die man kon het ook niet helpen.
Heb bij printers gekeken en geprobeerd en ook bij instellingen van het toestel zelf en zelfs bij helpdesk van hun site
Wel word er geschreven over een usb kabel die niet zou geschikt zijn ( 3.0 gebruiken IPV 2.0 )
Kan er iemand mij daar bij helpen

Met vriendelijke groeten

Beste Olensestapper,

We begrijpen dat je problemen ondervindt bij de stand van je labels na een upgrade van Windows 7 naar 8.
We willen het graag samen met je oplossen. Kun je ons telefonisch contacteren op 070-7703820?. We horen graag van je.

^PH
DYMOsupport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan