Labtec betrouwbaar merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas12345

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Hallo,

Is labtec een beetje betrouwbaar merk, hebben ze dus een beetje goede kwaliteit producten?

Ik ben op zoek naar een mooie speakerset die niet al te duur is, ik vond dit: Speaker pulse 485 2.1 Maar zou deze set goed geluid hebben of...?

Ik vind Labtec persoonlijk een B merk en zou voor een ander merk gaan.
Kan je niet beter naar een winkel gaan zoals bijvoorbeeld Mediamarkt en daar luisteren naar de verschillende speakers?

logitech is een goed merk, ik heb de z-2300 en dat is super goed geluid.

Zou ik mee uitkijken want Logitech heeft een plopjes probleem en erkennen dit ook!
Niet bij alle speakers maar wel bij veel en er wordt nog naar een oplossing gezocht. Ik heb zelf ook Logitech en heb het probleem ook niet maar het is wel bekend en erkend.

Ik kreeg vorige week op mijn werk een nieuwe draadloze desktop set, toetsenbord en muis, van LABTEC.

Werkte echt voor geen meter, is zo de vuilnisbak ingegaan helaas....

Dus.......................

ik heb eerst een logitech z-530 gehad, nooit last gehad van plopjes.
nu met de z-2300 ook nog nooit last gehad.

je weet genoeg :P

nee ik ken wel mensen die het wel hebben, ik zeg ook niet dat niemand het heeft, maar zijn vraag is 'is labtec een betroubaar merk'

Ik kreeg vorige week op mijn werk een nieuwe draadloze desktop set, toetsenbord en muis, van LABTEC.

Werkte echt voor geen meter, is zo de vuilnisbak ingegaan helaas....

Mogelijk voor 25% offtopic, maar wat is "ploppen" / wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Had ik al even gezien, maar ik had geen tijd / zin om alle berichten te lezen, ik hoopte dat iemand met een paar woorden kon uitleggen wat "ploppen" is?

dat is meestal dat als er een lamp aangaat je een plop hoort door je speakers.

OK, Labtec lijkt me dus niet echt wat... Is philips dan wat (waarshijnlijk wel)... Dan moet het maar wat meer kosten.

Mogelijk voor 25% offtopic, maar wat is "ploppen" / wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Tja, dat schijnt een irritant bijgeluid te zijn uit diverse Logitech speakers en het klinkt alsof er iets plopt...wat en hoe het precies klinkt kan ik je ook niet vertellen.

Ik neem aan dat ik het in dezelfde categorie geluiden moet plaatsen als het geluid dat je hoort bij het aanzetten van een geluidssysteem op je pc als de pc al aanstaat en je pas dan de volume schakelaar van je soundssysteem aanzet?

Sorry, ik kan het je echt niet vertellen alleen maar dat het bekend is zowel bij gebruikers als bij Logitech en dat men naar een oplossing zoekt.

Sorry, ik kan het je echt niet vertellen alleen maar dat het bekend is zowel bij gebruikers als bij Logitech en dat men naar een oplossing zoekt.

Is het nou geen verstandige keus om labtec of logitech te halen en dan maar gewoon voor philips te gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan