Labtop start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

royals

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn (Acer) labtop. Ik was bezig met internet en plotseling wordt het scherm blauw en start opnieuw op. De onbekende error kon ik niet lezen omdat het zo snel ging. Vervolgens krijg ik een zwart scherm met een knipperende cursos aan de linkerbovenkant van het scherm. Ik kan wel in de bios komen (F2 of F12 werkt wel) maar F8, F10 of alt + F10 werken niet. Ook de Windows cd-rom herkent hij niet. Ik zie bij het opstarten dus het Acer logo en vervolgens het zwarte scherm.

Wat voor soort probleem kan dit zijn? En wat zou ik eraan kunnen doen?

Alvast dank,

Stefan

ok, ik heb daar ook een probleem mee gehad, (wat dat wil je niet weten) (hoewel, na 6x voor garantie opsturen een nieuwe gekregen)
nouja, dat zal bij jou het geval niet zijn.

wat zijn je laatste activiteiten op de pc geweest (dan heb ik het over installeren van programma's enzo)?
maar dat streepje, gaat dat eerst even 1 regel omlaag, dan weer een omhoog, of blijft die op dezelfde plaats?

Hallo RMS123 ,

Mijn laatste activiteiten waren muziek downloaden en internet zoeken. Dus eigenlijk niet iets speciaals. De cursor blijft op dezelfde plek.

Is via de BIOS opstarten via CD/DVD (en met de Windows cd) misschien ook een oplossing?

Ben ook een beetje tired van Acer en labtops :)

yep, dat zal altijd werken.

acer is slechts, asus het best hé, :(
namen lijken veel op mekaar maar is toch echt wat anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan