labtop vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdmsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
hallo ik heb een vraag aan jullie wij ik en mijn zoon hebben samen nu al ongeveer 1.5 jaar een labtop werkte altijd goed tot nu toe.
vanmiddag heeft mijn zoon een update gehad van microsoft en nu zijn bijna alle pigtogrammetjes van mijn buroblad, als ik ze in de computer weer opzoek en ze er weer op het buroblad zet en ik start dan de computer weer op dan zijn ze weer verdwenen ook als ik de vormgeving van het buroblad verander en ik start de computer weer op is ook dit weer weg, en ga zo maar door ,nog een voorbeeld mijn e-mail werkte niet meer opnieuw ingesteld alles komt binnen start de computer weer op en mijn e-mail moet ik weer opnieuw instellen.
met andere woorden onze computer houdt niets meer vast.
zouden jullie mij kunnen helpen
bvd paul

Is er een mogelijkheid de bewuste update te verwijderen? Als de update niet te achterhalen is, kun je systeemherstel gebruiken.

welke update het is weet ik niet en mijn zoon is nu niet thuis
systeem herstel heb ik een paar met verschillende datums geprobeerd maar telkens geeft de computer aan dat hij de instellingen van welke datum dan ook niet terug kan zetten

hallo het is nu een paar dagen geleden dat ik het bericht hierboven geplaats heb
en daar is een helper die mij wat tips gaf die niet helpen.
nu wil ik omdat er op de labtop toch niets belangrijks staat vista verwijderen en het er weer opnieuw op zetten.
heb dit wel een paar keer gedaan met xp op mijn gewone computer
maar misschien kan iemand mij hierbij helpen met het verwijderen en opnieuw instaleren van vista op de labtop
bvd paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan