lacie 250 gig doet het niet op me

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
ik heb alle stuurprogramma's en usb drives geinstalleerd maar de me pc blijft onder apparaatbeheer aangeven dat de stuurprogramma's niet in orde zijn of niet compleet, en tog staan ze erop ik heb de pc ook al leeggehaald van die drivers en op nieuw geinstalleerd maar het wil niet werken (hij geeft aan dat de schijf is aangesloten ik kan er alleen niet in) xp deed hij het wel maar niet op deze windows ME pc, het bestandssysteem is ntfs

bvd

Laatst bewerkt:
2. NTFS-bestanden zijn niet volledig toegankelijk voor ieder besturingssysteem. Dit heeft bijvoorbeeld gevolgen als je meer dan één besturingssysteem op je pc hebt staan, een zogeheten dual-boot systeem, met name in combinatie met Windows 9x en Windows ME. Ook in een thuisnetwerk met Windows 9X en Windows ME zijn NTFS-bestanden die bijvoorbeeld op Windows XP staan niet toegankelijk. Er zijn echter wel gratis programma’s te verkrijgen die het mogelijk maken om NTFS-bestanden met Windows 9X te lezen.

bron: planet.nl

Onzin,
In een netwerk met Windows XP home en Windows 98 zijn de ntfs bestanden van XP gewoon toegankelijk, geen enkel probleem.
Een externe harde schijf die je op verschillende Windows versies wil kunnen gebruiken kan je beter als fat 32 formatteren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan