Lacie 301137EK - Ethernet Disk Mini 320 --> PHP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

finrod

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2006
Hallo ik ben van plan om een externe harde schijf te kopen "Lacie 301137EK - Ethernet Disk Mini 320Gb Gigabit" met ethernet aansluiting nu weet ik dat deze hade schijf ftp ondersteunt maar ondersteund deze dan ook php of moed ik daarvoor een progje instaleren. En als ftp werkt kan je dan ook zelf een domein naam maken "niet via een andere site"?

Hey bedankt voor de info maar volgens mij is dit bij elk bedrijf, ik heb ook een mionet hardeschijf en mocht ik daar ook de harde schijf vervangen denk ik ook dat mijn gagantie vervalt.

Het is daarom dat ik een 2de schijf wil kopen, want ik kan op een bepaalde manier men mionet omvormen tot ftp maar dan ben ik de garantie kwijt.

Nuja mochten er mensen zijn die een harde schijf kennen met ftp functie waar ze heel te vreden over zijn mogen ze dit altijd laten weten.

Maar ik vraag me noch steeds af of ik daar dan php kan op draaien, en of ik mijn eigen domein namen kan maken.

Ik had het over na de garantie, dan kan je dat ding dus weggooien als je de reactie leest van de LaCie helpdeskmedewerker.
Alles verloopt via een On-Line helpdesk en dan heb je geen poot om op te staan wil je dit als rechtsgeldige informatie willen gebruiken.

Op mijn schijf kon je geen PHP "draaien", omdat de schijf niet als webserver te gebruiken was, maar alleen via FTP.
Ook via het IP adres was hij via het web niet te benaderen behalve via FTP, dus een website hosten was niet mogelijk.

hmm oke heel erg bedankt voor deze raad. Ik zal verder zoeken voor een alternatieve manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan