Lacie Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
482
Beste leden.

Ik zit met het volgende probleem :
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een backup gemaakt van mijn laptop op mijn verwisselbare harde schijf. Die backup wil ik nu weer tereug zetten. Alleen ik weet niet hoe ik dat moet doen met Lacie Backup.
De backup maken van mijn C partitie ging goed, zonder problemen. Ik gewoon de C partitie geselecteerd om een backup van te maken. Dus niet eerst de partitie openen en dan alle mappen selecteren.

Weet iemand hoe ik de backup tereug kan zetten ?
Of heb ik gewoon een foute backup gemaakt en heb ik pech ?

Groet Snor.
 
Bij het terugzetten heb je toch een diskette of een cd nodig om op te geven van waar een restöre wil terug zetten.

maar een back-up van die tijd heeft toch geen waarde meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de backup op mijn verwisselvare harde shijf gezet dus die zou ik als boot drive kunnen instellen.

Maar waarom denk je dat ikniks meer aan die backup heb ?
 
Ik vermoed dat Humpe bedoelt dat er in een half jaar tijd veel veranderd is op je laptop en je met een back-up van zo lang geleden dus veel zult missen? :)
 
Ik weet het maar dat is juist de bedoeling.
En mijn persoolnijke documenten zet ik op mijn verwiselbare harde schijf.
 
http://www.lacie.com/download/manual/1clickbackupsoftware_nl.pdf Ik heb deze hele handleiding doorgelezen (in het Nederlands ;)) maar helemaal niets gevonden over het terugzetten van de back-up....

Dus het komt er op neer dat ik niks meer aan die backup heb en dat Lacie Backup gewoon een k*t programma is wat alleen op zijn plaats is in de vuilnisbak. Het enigte wat dat bagger programma doet is bestanden gewoon ergens anders heen kopieren. Dat kan ik zelf ook wel daar heb ik dat bagger programma nietvoor nodig.

In iedere geval bedankt voor de moiete. :thumb: En als iemand misschien weet hoe het wel kan (misschien via een ander programmatje) laat het dan please horen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn programma's genoeg om backups te maken dat weet ik ook wel. Maar Lacie Backup kreeg ik bij mijn harde schijf dus ik dacht dat zal wel goed zijn. Maar niet dus. En om nu een backup van mijn pc te maken heb ik niks aan. Want hij staat nu vol met zooi en daarom wil ik hem tereug zetten naar een half jaar geleden. Maar ik kan (zo ver ik weet) niet meer bij die backup kumen :(
 
Misschien heeft het zin om een mailtje naar LaCie te sturen? Met de vraag waarom nergens te vinden is hoe je een back-up terugzet?
 
Ik zal het eens proberen. Ik hoop niet dat ik allemaal spam binnen krijg :D
 
Laat maar zitten met die stink zooi. Er staat is alleen voor bestanden. Dus niet voor C partitie backup. Rommel.

Gebruik Lacie Backup niet. Het is pure rommel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan