LACIE Externe harde schijf Desktop Hard Disk 320 GB USB 2.0 (301284E)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvnhs

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo,
Ik heb een LACIE Externe harde schijf Desktop Hard Disk 320 GB USB 2.0 (301284E) gekocht.
Maar als ik hem aansluit ziet hij niks en doet hij niks.
Er zat ook geen cd-rom of driver bij.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Groetjes Kevin

Hoi,,

Ik weet niet waar je hem gekocht hebt,, maar meestal is dit gewoon een fout in de HD,, Ik heb de 160GB versie,, niets geen problemen dus het beste is om gewoon terug te gaan en hem te laten zien ( mijnes was ook zonder driver/ cd rom )

Okee,
Maar kan ik niet controleren of die kapot is ofzo of is daar een progamma voor?
Op Vista deed hij het wel en ik heb zelf xp
Groetjes

Hoi

Ik heb deze vraag ook al bij 'formatteren' gezet, maar omdat het om een lacie gaat en bij die andere vraag de laatste posting nogal lang geleden is, zet ik de vraag ook hier......
I:ok heb een externe hd (lacie 500gb) die om de een of andere reden (ik woon in Egypte dus kan aan stroomonderbreking of piekstroom zijn na herstel stroomaanvoer) is gecrashed. Uiteindelijk heb ik het nodige aan data kunnen overzetten, de helft of meer was dermate beschadigd dat dat niet meer lukte, maar goed. Nu probeer ik die schijf te formatteren met compressie maar dat wil maar niet vlotten. Hij hangt nu al een paar uur op 8 streepjes en het geluid dat ie maakt is ook een herhaling van tikken, alsof ie in een loop zit.
Voordien heb ik nog herstel geprobeerd, om te kijken of ik ook de kapotte bestanden nog kon redden, maar dan bleef ie ook hangen na de eerste fase. Als ik er dan de voeding afhaalde deed ie de tweede fase????
Anyway, allerlei vreemdsoortige zaken. Misschien dat iemand mij kan helpen of kan ik deze schijf beter naar de hd-hemel sturen?
Zou ik op zich wel zonde vinden want is nog niet zo'n oude schijf en 500 gb is best leuk om weer te gaan vullen............

Gaarne meedenken ;-) aub

mvg
Dutchee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan