Lacie Network Space 2TB

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,

Gisteren de Lacie Network Space gekocht en vandaag geïnstalleerd.

Ik stuit o.a. op het volgende probleem. Een foto (jpeg) krijg geen goede voorbeeldweergave. Ik krijg alleen een standaard jpeg icoontje. Hoe krijg ik het voor elkaar om van foto's een voorbeeldweergave te krijgen. Als je 300 foto's heb staan en je ziet alleen maar jpegicoontjes dan moet je elke keer elke foto bekijken.

Zie bijlage:

Naamloos 2.jpg

Alvast bedankt voor je reactie.

Nee, omdat ik het in een browser bekijk (firefox) werkt het niet zoals in windows verkenner. Je hebt de mogelijkheid van 'lijst' en 'miniaturen'. Ik bekijk het nu via miniaturen en krijg dus een standaard jpeg icoontje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het met Google Chrome geprobeerd met het zelfde resultaat. IE gebruik ik liever niet, maar ik zal het proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt de inhoud ook in verkenner bekijken. Je zal dan de netwerkschijf in verkenner moeten koppelen. Pagina 23 van je handleiding.

Ik heb zelf ook de Lacie Network Space 2! Net even gekeken voor je, maar bij mij is dit ook zo...:(
Niks aan te doen bij de webinterface. Gewoon (zoals Crash al zegt), de NAS een schijfletter geven in Windows Verkenner en dan werkt het wel.

Start => Uitvoeren => \\IP-ADRES VAN NETWORK SPACE 2 => Openshare (of uw eigen account) => Rechtermuisklik =>Netwerkverbinding maken => Schijfletter toewijzen.

Als je nu naar ''Deze Computer'' gaat, staat daar de NAS! Nu werkt het wel. Voordeel is ook dat het nu net lijkt of u door uw eigen computer heen bladert!

M.v.g
Jasper

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan