Lacie

Status
Niet open voor verdere reacties.

addyhartman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Hallo, ik heb een half jaar (ongeveer) een 1TB externe schijf gekocht.
Maar sinds 2 weken geleden heeft hij er mee opgehouden..
Ik heb verschillende forums afgespit in de hoop het antwoord te vinden op mijn probleem.

Ik heb dus een Lacie Externe Harde schijf met 2 Partities 1 van 30 gig en 1 van 900gig
De 30 gig partitie werk prima geen problemen mee, maar de 900 gig partitie wordt wel aangegeven als RAW in systeem beheer.
Ik heb verschillende recovery programmatjes gebruikt en windows schijf controle maar dit mocht niet baten.
Is er iemand die mij iets meer in de goede richting kan helpen?

Bedankt voor de link ben hem nu ondertussen aan het draaien
Klopt het dat het een paar dagen kan duren voordat hij klaar is :shocked:?

Hoi !

Meestal valt dat wel mee, ik heb in voorkomende gevallen meestal max. 24 uur nodig.

900 Mb is niet niks.

Greetz,

Harry.

klopt ik hoop dat mijn pc niet vast loopt Windows is niet zo stabiel als hij 3 dagen aan staat

Ik heb hem 48 uur laaten recoveren maar uit eindelijk heb ik men partitie niet terug hij zegt
Schijf Z moet worden geformateerd voordat u deze kan gebruiken en geeft hem nog steeds aan RAW

Ik weet zeeker dat de schijf niet stuk is en dat dit een software matig probleem is aangezien er 2 partities op deze hardeschijf zitten 1 van 30 gig fat32 en 1 van 900 gig aan gegeven als RAW was NTFS geloof ik
de partitie van (Station :H) 30 gig werkt prima geen probleemen mee hij kan gewoon niet de partitie van Z openen

Zie screenshot
externeschijfprobleem.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan