Laden missies Battlefield Vietnam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Heb het spel geïnstalleerd. Voldoe aan de systeemvereisten, heb nl. 512 MB geheugen en een GeForce4 MX 440 grafische kaart (terwijl GeForce3 een vereiste is). En heb de laatste drivers gedownload van de NVIDIA-site (waar GeForce vandaan komt) en deze geinstalleerd.

Nu, als ik kies voor 'Single player' en een missie kies en deze wil opstarten, verschijnt er onderin het scherm een balk waarin een groene lijn als het ware naar rechts loopt zodat je kan zien hoe ver het laden van de betreffende missie gevorderd is.

Echter, tot nu toe gaat het laden redelijk langzaam en stopt het laden na ong. 75% en loopt de zaak vast; hoor wel de muziek en zo maar kan er bijvoorbeeld niet meer uit via de 'Escape'-toets.

Wat kan er aan de hand zijn?

Noem es de precieze details over je pc. Dus welke processor, moederbord etc.

Overigens is een Geforce4 MX niet beter dan een Geforce3, juist langzamer. Dit vanwege de matige techniek van de Geforce4 MX. nVidia heeft deze kaart alleen Geforce4 als naam meegegeven, terwijl dit helemaal niet passend is. Het is dus eigenlijk een langzame versie van de Geforce3.

Weet je dat ook weer. ;)

Is er genoeg vrije ruimte op de schijf?
Wanneer heb'm voor het laatst gedefragmenteerd?

Geplaatst door Muurhond
Noem es de precieze details over je pc. Dus welke processor, moederbord etc.

Overigens is een Geforce4 MX niet beter dan een Geforce3, juist langzamer. Dit vanwege de matige techniek van de Geforce4 MX. nVidia heeft deze kaart alleen Geforce4 als naam meegegeven, terwijl dit helemaal niet passend is. Het is dus eigenlijk een langzame versie van de Geforce3.

Weet je dat ook weer. ;)

Processor: AMD Athlon XP 1800+
Intern geheugen: 512 MB
Vrije ruimte op schijfstation waar spel op is gezet: 7,1 Gb
Vrije ruimte op C-schijf: 1,43 Gb
Moederbord: ASUS A7V8X-X

Alle schijven juist vandaag gedefragmenteerd.

Nu ik e.e.a. heb opgezocht, weet ik misschien al waar het probleem ligt. Vereiste is nl. 1,5 Gb vrije harde-schijfruimte! Kan dat reden zijn waarom missies niet geladen worden?

Geplaatst door Air Aai

Processor: AMD Athlon XP 1800+
Intern geheugen: 512 MB
Vrije ruimte op schijfstation waar spel op is gezet: 7,1 Gb
Vrije ruimte op C-schijf: 1,43 Gb
Moederbord: ASUS A7V8X-X

Nu ik e.e.a. heb opgezocht, weet ik misschien al waar het probleem ligt. Vereiste is nl. 1,5 Gb vrije harde-schijfruimte! Kan dat reden zijn waarom missies niet geladen worden?

Dat kan. 1.43gb over van de 7.1gb is erg krap. En dan nog te denken dat er ook nog virtueel geheugen nodig is dat ook ruimte vreet op de c:\-schijf.

Dus die schijf opschonen en spel op een andere partitie installeren. Heb je ook geen virussen en spyware op je pc staan? Dit vertraagt de boel ook.

Nee, ik heb het spel geïnstalleerd op de 'E'-schijf en daar heb ik nog 7,1 Gb vrije ruimte. De C-schijf heb ik inmiddels geschoond. Daar staat nu 1,9 Gb vrije ruimte, dus voldoe aan minimum nu, maar missies laden nog steeds niet.

Heb AdAware+Adwatch en Spybot geïnstalleerd en gisteren deze programma's nog een scan laten uitvoeren. Heb ook schijfopruiming gedraaid en schijfdefragmentatie.

Hallo , ik heb even een kort vraagje ..

Heb je wel de laatste videokaart drivers , laatste versie directx, en ook de laatste patche's voor de spel geinstalleerd ?

Grtz Oswaldo

Geplaatst door oswaldo.r

Heb je wel de laatste videokaart drivers , laatste versie directx, en ook de laatste patche's voor de spel geinstalleerd ?

Grtz Oswaldo

En heb de laatste drivers gedownload van de NVIDIA-site (waar GeForce vandaan komt) en deze geinstalleerd.

Geplaatst door oswaldo.r

Grtz Oswaldo

Ja, daar vraagt het spel bij het installeren zelf om. Maar probleem is opgelost. Ben driftig bezig geweest mijn harde schijf te schonen en heb nu genoeg vrije harde-schijfruimte.

Probleem was ook dat in de gebruiksaanwijzing van het spel zelf stond dat je 1,5 Gb vrije ruimte moest hebben, maar de 'Readme-file' na het installeren noemde een minimum van 2 Gb.

Het spel draait nu zoals het hoort! Bedankt jullie allemaal voor de tips enzo. :)

Laatst bewerkt:
help!!

ik heb de instaleer code niet meer voor Battlefield: Vietnam kan iemand hem even tegen mij zegen alstjeblieft

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan