Lag bij elk online spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

NF-Devil

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Hallo

Ik heb net mijn computer gefotmatteerd na een systeemcrash. Alle HDD's zijn dus leeg. Op de C: zet ik mijn windows, de D: schijf gebruik ik voor program files. Beide zijn interne HDD's rechtstreeks met moederbord geconnecteerd. Ik installeer McAfee Internet Suite 2006 volledig geupdate. Ik installeer Xfire, Teamspeak en mijn NVidea Drivers en Realtek Sound drivers. Ik installeer dan World of Warcraft, patch het volledig en join mijn server waar ik al wat chars heb staan die ik gemaakt heb voor de crash. Het spel lagt enorm en mijn ping is 1000 - 5000 of hoger. Als ik op internet explorer surf is er niets van lag. Ik installeer een ander spel om mijn grafische kaart te testen: Far Cry. Deze speel ik single player op very high graphics en 1280x1024 en werkt perfect zonder enige haperingen. Dan test ik een nieuw online spel uit: Jedi Academy. Ik installer, patch het en start het op. Al vanaf het moment dat ik de serverlijst wil refreshen, lagt het hele programma(spel) enorm. Ik join een vriend via xfire die jedi academy speelt. Het laden naar de server duurt heel lang en het spel lagt enorm.
Voor de crash had ik geen ongewone lag(enkel op slechte servers) en op world of warcraft had ik nooit lag. Mijn ping was bij WoW telkens 0-200 maximum en bij jedi academy 0-100.
Ik heb volledig geen idee wat er mis kan zijn. Mijn broer, vader en ikzelf staan alledrie op dezelfde kabellijn en dit is al 3 jaar zo. Ik heb nooit problemen gehad tot ik na de systeemcrash mijn windows herinstalleerde.
Mijn broer en mijn vader hebben beide nog steeds geen enkel probleem.
Ik heb geen Kazaa, Limewire, MSN of ander download/connectie-eisend programma op de achtergrond draaien. Spyware kan het ook niet zijn, want ik heb de HDD geformatteerd. Ik ben ten einde raad.
Ik ben bereid verschillende dingen te testen!
Elke hulp, tip of test welkom!

Devil

Nee, hoe doe ik dat als ik geen CD heb?
Volgens de system information van TuneUp Utilities 2006 heb ik een NEC COMPUTERS INTERNATIONAL P5S800-VM Mainboard.
Ik heb een Packard Bell waar ik geen enkele CD bij ontvangen heb.

probeer eens je spel met mcafee uit en je interne firewall van windows aan, is de lag dan nog steeds zo erg ?

Ja, dezelfde erge lag. Ik heb mijn netwerkkaart-drivers upgedate via die website, maar als ik mijn bios wou updaten, moest ikeen cD/cd-rw in mijn brander steken. Dit deed ik, maar na enkele seconden kreeg ik een error waardoor ik geen gebrande cd had. Error met foutcode: -2147220978.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan