lag in internet browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

petersmith

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Beste allen,

Dit bovengenoemde probleem doet eigenlijk al langere tijd voor. De internet browser, internet explorer, werkt traag en bladert telkens (na lag van 0,5 sec) naar andere pagina's. In XP-tijsperk (2009, toen ik deze pc aanschaf) is er niets aan de hand. de internet browser doet razendsnel (duidelijk geen lag). Toen ik naar windows 7 overstap, merk ik dat de internet browser langzamer start. hij bladert traag en als ik ga googlen, wordt het zoekresultaat ook langzamer (een lag van 0,5 sec) op beeldscherm weergegeven. Nu ik weer windows 8 overstap, is het probleem nog steeds niet verholpen.

wat is traag? als ik blader, wordt de volgende webpagina na een lag van 0,5 sec pas weergegeven. het geldt ook voor het weergeven van een zoekresultaat via google.nl

internet browser: ik heb diverse internet browsers geprobeerd; internet explorer, chrome, Firefox. Maar de snelheid is nagenoeg gelijk (lag van 0,5 sec).

Samenstelling computer: i7 2,80 GHz, 16 G intern geheugen, Asus P7P55D LE moederbord, Asus ENGTX260- grafische kaart en WD-harddisk 2,5 TB SATA.

Weet iemand wat er gebeurd met internet browser? Ik weet niet of er software of hardware probleem (netwerkkaart of grafisch kaart) is? De lag (0,5 sec) wekt wel soms irritatie op.

Groeten,
peter smith

Lijkt me gewoon een softwareprobleem. Probeer google chrome is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan