Lage downloadsnelheid T5 abbonement

Status
Niet open voor verdere reacties.

sergej

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Berichten
32
hallo,

ik heb eeen probleem ik ik een tisclai T5 abbo daar mee haal ik een met p2p programma`s 600kb/s maar dan moet ik minstens 2e bestanden tegelijk downen
maar als ik iets van internet download bv van download.com of softpedia maakt nie uit wat dan heb ik maar max 100kb/s echt max
bij mij p2p prog heb ik poort tcp 50000 opgezet en geforward als enige en meer niet gedaan heb al TCP optimizer gebruikt maar daardoor daald emijn snelheid naar 40kb/s dat si.
de enige website waar ik ooit me top heb gehaald was toen ik msn downloade heeft iemand misschien een oplossing want dit begint knap hinderlijk te worden

ik hoor het graag
 
Dat is waarschijnlijk de maximale download-snelheid die door de desbetreffende website is ingesteld. Kan je eigenlijk niks aan doen, dan behalve een snellere mirror te zoeken.
 
staat de upload van je p2p uit?

goede firewall?
geen spyware?
 
nope

helaas is dat niet zo als u naar http://nl.releases.ubuntu.com/7.04/ en dan de eerste link kiest krijg ik een snelheid van 40-60kb/s maar op mijn werk en of bij vrienden hebben daar hun top download speed dus dan klopt er bij mij iets nie eerder zou ik denken asl u op de bovenste link klikt hebt u dan wel een top down speed in tegenstelling als ik op bittorent link gebruik haal ik 600kb/s met gemak

ik gebruik kaspersky suit 6.0 al santi virus en firewall lijkt mij voldoende en mijn upload is 40kb/s dat is lijkt mij goed en denk dat ik geen/ bijna geen spyware heb scan redelijk vaak
 
Laatst bewerkt:
40 kbps vind ik eerlijk gezegd vrij weinig. Hou er ook rekening mee dat als je veel upload je ook veel trager download. Dus zet de upload van je p2p uit en gebruik je firewall om al het in en uitgaand verkeer te controleren, zo zie of er geen programma's zijn die op de achtergrond bandbreedte opslorpen. Deïnstalleer desnoods alle onnodige programma's of schakel de processen uit met msconfig in veilige modus.
Wat is je downloadsnelheid volgens je provider? Heb je een limiet?
 
sergej
zo een probleem heb ik ook gehad met alle poorten gespeeld en gedaan maar het hielp niet .
maar ik heb nu tuneup utilities 2007 moet je effe google
en met die even mijn verbinding na laten kijken en laten oplossen
ik down nu lekker bijna overal met 600kbps :D

ik zou zeggen zoek het even en probeer het uit
http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/

groetjes
hasie
 
als ik vanaf het internet download heb ik p2p uitstaan en 30/40kb/s is niet weinig maar ook niet veel ik heb alle processen in de gaten en niks gebruikt internet ik kan het zien in taakbeheer behalve als ik op de link klik dan gaat het daar heen
ik heb tiscali T5 dat is ongeveer 5400kbit/s ik haal er met azureus 600kb mee
maar vanaf het internet max 60kb ik zou echt niet weten wat de oorzaak is ik heb een swees wifi kaart win xp pro en een ZyXEL 2602HW-D1A (analoog)

comp is zo goed als opnieuw pas geinstaleerd
Technische specificaties:
Geschikt voor ADSL, ADSL2, ADSL2+
NAT (includes multi-to-multi NAT) / SUA, 512 NAT Sessions Per Host
NAT Server (Port Forwarding)
DHCP Client/Server/Relay
UPnP Support

ik weet dat ik niety vanaf elke website mijn top kan haalen maar het moeten er een paar zijn zlefs mijn mijn vorige internet haalde uik bijna overal de top en op mijn werk haal ik ook de top dan moet er iets anders aan de hand zijn
en over progs gesproken heb ik alleen de progs die ik echt nodig heb en niet meer
ik heb zlef 2jaar in een comp winkel gewerkt meetsal loste iuk het prob zo op maar nu valt het echt tegen
op een andere locatie had iemand de zelfde prob alleen had die bedraad internet ik had het opgelost met behulp TCP optimizer
maar bij mij krijg ik het maar nie voor elkaar mijn modem geeft wel de voledige 5200kbit/s aan dus er moet iets aan de hand zijn

als iemand dit bekend voorkomt of een oplossing wete hoor ik het zeer graag
 
sergej
zo een probleem heb ik ook gehad met alle poorten gespeeld en gedaan maar het hielp niet .
maar ik heb nu tuneup utilities 2007 moet je effe google
en met die even mijn verbinding na laten kijken en laten oplossen
ik down nu lekker bijna overal met 600kbps :D

ik zou zeggen zoek het even en probeer het uit
http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/

groetjes
hasie


heb je de trail of heb je hem gekocht
 
:rolleyes: ik kreeg het van een kennis van internet;)
 
ok dat is duidelijk en welke heb je gebruikt heb je de voledige versie of was de trail voldoende

ik heb de voledige versie van 2007 (6.0.2200)

bij trail kan je niet weizigen aleen zien dat er iets fout is of traag
zodra je het heb moet je naar optimaliseren en verbeteren kliken dan tuneup systeem optimizer dan kiezen voor internetverbinding optimaliseren
ik heb duidelijke verschillen gezien ik hoop dat het bij jou ook werkt:thumb:
sucses
hasie
 
ik heb de voledige versie van 2007 (6.0.2200)

bij trail kan je niet weizigen aleen zien dat er iets fout is of traag
zodra je het heb moet je naar optimaliseren en verbeteren kliken dan tuneup systeem optimizer dan kiezen voor internetverbinding optimaliseren
ik heb duidelijke verschillen gezien ik hoop dat het bij jou ook werkt:thumb:
sucses
hasie

heb je het op een wifi internet toegepast en hoe zag jou probleem er uit
ik ga het in het weekend proberen ben nu te ver van huis
 
Laatst bewerkt:
ik heb kabel internet van chello
en draadloos router merk weet ik zo niet uit mijn hoofd
er zitten 3 pc erop 11mbps is de router
en ik ben bijna dag en nacht aan het downen en mailtjes kijken
die andere pc zijn spelletjes aan het spelen online
en ik zit nog aan de 400 kbps terweil alles aanstaat met azeureus
en als ik azereurs uitzet dan kan ik met internet ook rond de 400 en 500 downen
niet bij alle pagina`s tuurlijk maar de meeste wel bij hotmail kom ik niet hoger dan 80 kbps maar bij winzip heb ik voledige snelheid
ik weet niet meer precies wat de probleem was ik heb het al een paar maanden die tuneup
maar mijn internet is wel lekker sneller daardoor

groetjes
hasie
 
ik heb kabel internet van chello
en draadloos router merk weet ik zo niet uit mijn hoofd
er zitten 3 pc erop 11mbps is de router
en ik ben bijna dag en nacht aan het downen en mailtjes kijken
die andere pc zijn spelletjes aan het spelen online
en ik zit nog aan de 400 kbps terweil alles aanstaat met azeureus
en als ik azereurs uitzet dan kan ik met internet ook rond de 400 en 500 downen
niet bij alle pagina`s tuurlijk maar de meeste wel bij hotmail kom ik niet hoger dan 80 kbps maar bij winzip heb ik voledige snelheid
ik weet niet meer precies wat de probleem was ik heb het al een paar maanden die tuneup
maar mijn internet is wel lekker sneller daardoor

groetjes
hasie

jammer genoeg heeft het programma geen effect op draadloos internet bij mij dus het probleem blijft jammer genoeg bestaan heeft iemand anders nog een oplossing
dan hoot ik het graag
 
nog steeds niet opgelost

als iemand nog een oplossing heeft

welke poorten moeten worden geforward bij azureus ik gebruik 50000 en kaspersky suit7
welke poorten moet ik nog meer forwarden
iemand tip
alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan