Lage FPS Call of Duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paranoid

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Ik heb vandaag Call of Duty 2 geinstalleerd maar ik heb bedroevend lage FPS. 15-20 FPS. Ik voldoe ruim aan de minimum requirements maar alsnog laggt het dus:

Sapphire HD Radeon 4670 1GB
AMD Athlon 64 X2 4000+ 2,2Ghz
3GB DDR2 RAM
Windows 7 Ultimate 64 bit

Iemand een idee?

Ik draai Modern Warfare op alles op hoogst met 40 fps... dus moet Call of Duty 2 makkelijk gaan.. het eist maar 64 MB ram voor de videokaart.

En bij dat Can you Run it haal ik makkelijk recommended.

Weet niet waar jij die 64MB videokaart geheugen vandaan haalt. Minimale voor de videokaart Shader 3.0 or better 256MB video geheugen.

Bron;
Boekje.:D

Alles drivers up to date?

Laatst bewerkt:
Voor Call of Duty 2 heb ik het over ;) En ja alle drivers up to date.

Als je een spel koopt, moet je over het algemeen boven de aanbevolen eisen zitten met je systeem.
En het videogeheugen maakt trouwens niet heel veel uit; met 256MB kun je wat lichtere spellen goed spelen; 512MB voldoet voor heel veel spellen, 1GB is alleen nodig als je gaat gamen met (hele) hoge resoluties. Het is belangrijk wat voor grafische processor je kaart bevat, en deze is in jouw geval niet heel goed voor Call of Duty 2 :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb het hier over Call of Duty 2 niet Modern Warfare 2!
En ik weet dat geheugen niks zegt maar hij mag het toch wel makkelijk doen omdat dat spel al een paar jaar oud is!

Heb een tijdje terug ook COD2 op Windows 7 64bit Ultimate geïnstalleerd gehad, maar liep ook niet echt lekker. Gelukkig heb ik een dualboot en kon deze op XP installeren.

Ben bang van niet, je krijgt dan te maken met een virtueel onboard kaartje.

Kom er ook net achter dat je dan weer zo'n WGA update moet downloaden die ik niet wil hebben :o

Laatst bewerkt:
Oplossing gevonden! In het spel even instellen dat hij onder DirectX7 draait. Haal nu gemiddeld 60 fps met uitschieters naar 75FPS (max refresh rate) en dalers naar 40 fps. Nog steeds niet heel hoog maar hoog genoeg voor mij :)

Laatst bewerkt:
Ah de cod2 lage fps fout =)

Had ik ook in het begin begon pc heel erg te laggen etc.

Je moet ergens bij anti-aliasing volgens mij eits aanpassen en je directX aanpassen.
Denk dat et op COD forums meer vragen hiervan zijn tenminste dat was het geval toen ik hem had (paar jaar geleden) Let er trouwens ook op dat je internet goed is ingesteld

@Sumpie,

Wat geeft de vraagsteller nu juist op 13 maart aan? Precies wat jij nu 11 dagen later plaatst.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan