Lage FPS call of duty: modern warfare 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuusdeR90

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Berichten
21
Hallo,

Ik heb een aantal dagen geleden een HP pavilion dv6 6170sd aangeschaft.
Na gelezen te hebben dat deze laptop modern warfare 2 perfect zou runnen, heb ik het spel meteen geïnstalleerd.
Bij het spelen merkte ik dat het spel wat haperde. Toen ik fraps installeerde bleek dat het spel bleef hangen tussen de 20 en 25 fps.
Toen ik de settings wat lager zette, bleef de fps nog steeds tussen de 20 en 25 fps hangen.
Alle drivers zijn up to date volgens windows en driverrobot.
Alle andere drivers zijn volgens driverrobot ook up to date.

Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!
 
Anders kan je ook nog game booster proberen klik.Dit programmaatje zet alle achtergrond processen uit en zorgt ( iig bij mij dan ) voor een hogere FPS.
 
Ik heb al can u run it gerund... Hij zou hem zonder problemen moeten kunnen runnen. Ik heb absoluut geen zin om programma's als game booster op mijn nieuwe laptop te zetten, terwijl de laptop het spel makkelijk zou moeten kunnen draaien.
Het feit dat het spel op dezelfde fps loopt bij normal settings als bij extra high settings, zegt in principe al genoeg.

Zijn er nog andere mogelijke oorzaken?
 
Aangezien je zo eigenwijs bent om Game Booster niet te proberen, zou ik je altijd nog adviseren om te kijken of je laptop niet te warm word. Desnoods ga je even op Google zoeken of er nog andere mensen zijn met hetzelfde probleem. Zelf kan ik je niet verder helpen. Heb geen ervaring met dit soort problemen.
 
heb je in-game commands al geprobeerd?
De Sync nogwat uit te zetten en ook al /com_maxfps 125
En als is je laptop nieuw. ik raad de Game Booster aan want dit helpt ook bij mij ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan