Lage FPS op een redelijke Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardoborgs

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Hey iedereen,

Ik ben sinds kort weer Runescape gaan spelen, een browser based game. Ik heb een redelijk systeem en speel het met een veel te lage fps. Mijn fps is rond de 17. Ik heb Java geupdate, mijn drivers geupdate, een virus scan gedaan en ook mijn computer gedefragmenteerd.

Ik speel gewoon ook normale spelen zoals Crysis 2 vloeiend en ook de Call of Duty reeks, ook de nieuwe.

Mijn systeem:

Intel core 2 duo @ 3 Ghz (overclocked naar 3,5)
Nvidia Geforce 450 1 GB (overclocked edition)
3 GB DDR 2
Windows 7 Ultimate 64 Bit

Ook gewoon snel internet, ik heb een ping van 7 in de servers waar ik in zit, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Dit zijn de minimale systeem eisen voor runescape:
256 MB RAM
1.5 GHz CPU
Nvidia GeForce 3 or equivalent

Ik hoop dat jullie mij met dit irritante probleem kunnen helpen, en alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Ricardo Borgs

Weet niet wat voor merk pc je hebt.
Ik heb een ASUS, en die heeft er af en toe problemen mee met welke video kaart ik een applicatie wil openen.
Bij GTA 3, GTA vice city en San anders, moest ik handmatig selecterendat ik mijn NVIDIA kaart wil gebruiken ipv de intel set.
Bij trackmania weer, gebruikte hij wel de NVIDIA.

Mijn moederbord is van Asus, mijn processor van Intel en mijn videokaart van Nvidia.
Hoe zou ik eigenlijk runescape mijn videokaart laten gebruiken als ie dat niet doet?

Ah, dat is waar ook... Het is van MSI, helemaal vergeten!
En ja, ik heb de laatste drivers al... :(

Zelf ken ik runescape niet, maar misschien een patch of iets dergelijks uitgekomen?

Nee, als daar een update uitkomt komt ie automatisch bij het spel, zonder dat kun je het dus niet spelen.

Ondersteunt dat spel uberhaubt wel hogere framerates? Het is een browserbased flash spel, die zijn altijd traag.

een week ofzo geleden had ik opeens heel traag internet, terwijl ik een erg snelle verbinding heb.
had dit probleem nog nooit eerder. toen gaf mijn windows 7 aan dat er bepaalde pc problemen waren,
(rechts onderin naast klokje), het scheen dat mijn explorer 8 niet helemaal meer goed werkte. weet niet
meer precies wat ik heb gedaan maar het was er was daar een knop van probleem oplossen ofzo,
en daarna had ik weer snel internet.

en daar dit een browserbased game is is dat misschien een mogelijkheid??

leon

Het heeft niet geholpen, helemaal niet zelfs. Niks veranderd, dat is de adds weg halen van de site.

Oke, ja, ads vertragen soms ook vanalles..
Naja ik heb zelf 5 minuten runescape gespeeld,
vond het nogal een rotspel eerlijk gezegd.
Misschien kun je contact opnemen met de beheerders?

Al gedaan, maar die weten ook niet echt waar ze het over hebben, de admins trouwens al helemaal niet. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan