Ricardoborgs
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2011
Hey iedereen,
Ik ben sinds kort weer Runescape gaan spelen, een browser based game. Ik heb een redelijk systeem en speel het met een veel te lage fps. Mijn fps is rond de 17. Ik heb Java geupdate, mijn drivers geupdate, een virus scan gedaan en ook mijn computer gedefragmenteerd.
Ik speel gewoon ook normale spelen zoals Crysis 2 vloeiend en ook de Call of Duty reeks, ook de nieuwe.
Mijn systeem:
Intel core 2 duo @ 3 Ghz (overclocked naar 3,5)
Nvidia Geforce 450 1 GB (overclocked edition)
3 GB DDR 2
Windows 7 Ultimate 64 Bit
Ook gewoon snel internet, ik heb een ping van 7 in de servers waar ik in zit, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Dit zijn de minimale systeem eisen voor runescape:
256 MB RAM
1.5 GHz CPU
Nvidia GeForce 3 or equivalent
Ik hoop dat jullie mij met dit irritante probleem kunnen helpen, en alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Ricardo Borgs
Ik ben sinds kort weer Runescape gaan spelen, een browser based game. Ik heb een redelijk systeem en speel het met een veel te lage fps. Mijn fps is rond de 17. Ik heb Java geupdate, mijn drivers geupdate, een virus scan gedaan en ook mijn computer gedefragmenteerd.
Ik speel gewoon ook normale spelen zoals Crysis 2 vloeiend en ook de Call of Duty reeks, ook de nieuwe.
Mijn systeem:
Intel core 2 duo @ 3 Ghz (overclocked naar 3,5)
Nvidia Geforce 450 1 GB (overclocked edition)
3 GB DDR 2
Windows 7 Ultimate 64 Bit
Ook gewoon snel internet, ik heb een ping van 7 in de servers waar ik in zit, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Dit zijn de minimale systeem eisen voor runescape:
256 MB RAM
1.5 GHz CPU
Nvidia GeForce 3 or equivalent
Ik hoop dat jullie mij met dit irritante probleem kunnen helpen, en alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Ricardo Borgs