Lage snelheid eweka

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulxx187

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Ik download al enige tijd via Eweka, en dit ging altijd zonder problemen. Tot gisteren. Mijn snelheid bleek ineens steken op +/- 100kb/sec. Via speedtest.nl wordt dit beeld bevestigd en geeft speedtest.nl ook ongeveer 100kb/sec aan.

Via speedtest.bbned.nl krijg ik wel mijn gewone snelheid van 1,6mb/sec, het is mij een raadsel. Wie kan mij verder helpen? Alles geprobeerd.

Ik download via newsleecher, maar Grabit deed hetzelfde. Ik denk zelf dat het niet aan de newsserver ligt noch aan de leechsoftware. Oh ja, mijn provider is Speedlinq (geen aanrader trouwens, maar dat is een ander verhaal).

Alvast bedankt!!:thumb:

Maar het is dagen aan de gang, en het verschil tussen speedtest.nl en speedtest.bbned.nl is voor mij nog onduidelijk.

Als je IE hebt Ff in Tools -> Internet Options -> Click 'Delete Files' and delete all offline content. Daarna IE weer opnieuw opstarten (je doet hiermee je DNS cache ledigen).
(Doe dit ook in je Router als je die hebt, meestal kan je dat doen door hem een harde reset te geven zodat ie in fabrieks instellingen komt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan