Lage upload/download Linksys WRT160N

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
als ik de speed test doe op speedtest.nl komt hij heel laag uit. En als ik download, download ik normaal 1,5 MB p/s maar sinds ik een nieuwe router heb (Linksys WRT160N) kom ik op een lachwekkende 400 kb/s ik weet niet hoe het komt dat het ineens zo laag is, want het is een goeie router werd me gezegt. Ik weet niet of iemand het probleem kent en of de router misschien de snelheud verdeeld over de gebruikers (lijkt me sterk dat dat is maar dat zei iemand) . Of weet iemand een router die goed is voor draadloos en ook lan poorten? En waar ik die dan kan kopen... heel graag eeen reactie

Gr,
Yorick

Probeer eerst nog eens zonder router om zeker te zijn;)

Je vraag i.v.m. routers...

Ik weet dat belkin zeker en vast een goed merk is want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad en presteert veel beter dan de concurrentie, zeker wat betreft snelheid. Waar je bij een doorsneerouter maar 20 Mbps van de theoretische 54 Mbps haalt haal je bij belkin 30 tot 40 Mbps, soms zelfs gedurende enkele seconden 50 Mbps.

Merken waar ik al onnoemelijk veel problemen mee heb gehad (bij familie en kennissen):
Linksys
U.S. Robotics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan