lagg bij de fijnste servers op css

Status
Niet open voor verdere reacties.

shootboy

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
8
hey, er is iets raars aan de hand, bij mij haperen de fijnste servers op counter strike source.ik weet niet wat ik er aan doen. ook al pak ik een sjieke server met de laagste ping, het blijft haperen :( de 2 fijnste mappen de_dust en de_dust 2 haperen heel hard:( ik hoop echt dat jullie het weten. want zowat alle andere server haperen niet.groetjes
 
Laatst bewerkt:
lag ligt meestal bij jezelf. Ben je bijvoorbeeld aan het downloaden? Northon is ook fijn? Msn? Dat soort dingen is uitzetten en dan weer proberen.
Kan natuurlijk ook aan de andere server liggen (tenzij rented is dan is het meestal heel even)
 
ben er weer:)

lag ligt meestal bij jezelf. Ben je bijvoorbeeld aan het downloaden? Northon is ook fijn? Msn? Dat soort dingen is uitzetten en dan weer proberen.
Kan natuurlijk ook aan de andere server liggen (tenzij rented is dan is het meestal heel even)
 
ik ben er weer

maar er staat niets op, ik zet altijd alles af, het zijun alleen maar die 2 servers :(
 
En in andere servers met dezelfde mappen heb je geen problemen?
Dan lijkt het me duidelijk dat het aan de servers ligt.
 
maar kan ik er iets aan doen? de 2 bekenste servers haperen :( ookal pak ik de laagste ping en sluit ik alles af. ik hoop dat je me kunt helpen
 
en hoe hoog is de laagste ping dan? Want als 200 de laagste is kan ik me wel voorstellen dat je lag hebt. Maar je weet zeker dat het lagg is van internet en niet van bijv je videokaart?:D
 
maar die heeft bv 30 ping ofzo ik pak al de laagste en dat is alleen maar bij de dust,de dust 2, de nuke, en dat is bij alle servers van dust ofzo.
 
30 ping is heel netjes. Wat voor videokaart hebje dan?
 
pff dat ik het niet weet. nu zit ik wel over mijn limiet maar als ik trug limiet heb haperd het nog en dat is raar dat het alleen maar bij die servers zijn
 
Dan zou ik het echt niet meer weten sorry! Word gewoon ff gamen in andere server met dezelfde map:D
 
speel je zelf css? zoja wat is je steam naam? dan is het makkelijker als telkes op de forums:)
 
Nee helaas, Speel wel heel veel games online maar geen css omdat het me niet zo trekt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan