lamme computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter GPS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GPS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
ik heb een laptop (acer aspire 3100) en hij start normaal op (soms ook niet) maar ik kan noch het toetsenbord noch de muis (touchpad) gebruiken, ik heb een externe muis en een extern toetsenbord aangesloten maar dat werkt ook niet, ik kan hierdoor niet in de bios of eendert ik zou gewoonweg niet weten wat te doen, ik heb alles al geprobeerd, ik heb eens de harde schijf uitgehaald en windows Xp in de plaats gezet (cd-rom) hij deed de installatie ( ik zou niet weten waar want er was geen harde schijf) en dan vraagt die aan het einde of ik wil installeren, herstellen of annuleren door de toetsen "enter" "r" en "f3" maar die werken dan weer niet intern of extern. eerder had ie een probleem met het opstarten, scherm gaat niet aan, maar dat heb ik kunnen regelen door gebruik te maken van een extern scherm en toen kon ik nog in de bios waar ik gewoon 'restore default settings" heb genomen en hij werkte weer normaal voor een week en toen gebeurde dit. soms valt het nog voor dat hij het scherm niet aandoet en dan zit er niets anders op dan 4sec op de start-toets te drukken, wat niet gezond kan zijn voor hem. ik heb hem al drie jaar.

GPS thx voor het helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan