@ lampje blijft knipperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

coprosma

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Hallo,

ik zit hier in een , zoals dat heet 'buitengebied'

Kan het kloppen dat als je ,doordat je in een buitengebied zit, je @ lampje van je adsl modem blijft knipperen om je de snelheid niet aan kan

ik heb nu namelijk een livebox van ONLINE ( WAS ORANGE ) en ik krijg geen verbinding
terwijl ik met een andere modem ( speedtouch ) wel verbinding had

met de aansluiting binnen is dus niets mis zo ik zeggen

kan iemand mij helpen ??

Hallo,

ik zit hier in een , zoals dat heet 'buitengebied'

Kan het kloppen dat als je ,doordat je in een buitengebied zit, je @ lampje van je adsl modem blijft knipperen om je de snelheid niet aan kan

ik heb nu namelijk een livebox van ONLINE ( WAS ORANGE ) en ik krijg geen verbinding
terwijl ik met een andere modem ( speedtouch ) wel verbinding had

met de aansluiting binnen is dus niets mis zo ik zeggen

kan iemand mij helpen ??

Ik heb zelfs nogal slechte ervaring opgelopen met de livedoos & Orange / Online..

Maar goed. Je hebt de livedoos net? weet je al wel zeker dat er een verbinding is dan? want bij ons knipperde het @tje voor 2 maanden (terwijl het direct na de verhuizing zou werken) en we hadden geen internet.

Ik heb zelfs nogal slechte ervaring opgelopen met de livedoos & Orange / Online..

Maar goed. Je hebt de livedoos net? weet je al wel zeker dat er een verbinding is dan? want bij ons knipperde het @tje voor 2 maanden (terwijl het direct na de verhuizing zou werken) en we hadden geen internet.

klopt ik heb gewoon geen verbinding, maar ik heb wel een kiestoon op mijn telefoon , die dus aangesloten zit op de livebox

klopt ik heb gewoon geen verbinding, maar ik heb wel een kiestoon op mijn telefoon , die dus aangesloten zit op de livebox

Dat is precies wat wij ook hadden.. wat natuurlijk niet helemaal klopte want we hadden geen telefoon aangevraagt. Maar goed. Ik zou als ik jou was gewoon online even bellen en vragen naar de status. En even vragen waarom je wel telefoon hebt maar geen internet.

Trouwens, als er gevraagt word of je het fijn vind dat ze terug bellen.. zeg dan nee en vraag het nog een keer. Orange Belt niet terug Tenminste,, ons niet :eek:

Ben je overgestapt van provider of is er iets anders aan de hand ?

Orange heeft nogal wat problemen mn op het gebied van snelheid maar dat wordt uit je verhaal niet duidelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan