Lampje HP 950C printer blijft knipperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvonne Sanli

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2004
Mijn HP 950C printer doet het niet meer. Ik heb een paar dagen geleden de kleureninkt vervangen en daarna deed hij het prima, maar vanmiddag liep er een vel papier vast en sindsdien blijft het linkerlampje (van de inkt) knipperen. Ik heb de trucken van de HP site al geprobeerd en zelfs de printer opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Wie heeft er nog een tip?
Groet, Yvonne Sanli.

Ik neem aan dat je de inktpatronen ook er uit hebt gehad. Als je de deksel open doet kun je aan de binnenkant zien wat er fout is. Heb je dit gecontroleerd ?
Ik heb zelf de HP 940C.

Lampje 950c blijft knipperen

Hoi,
Aan de binnenkant geeft de gele pijl aan dat het zwarte inktpatroon leeg of defect is. Deze inktpatroon heb ik echter ook net vervangen dus dat klopt niet.
Groet, Yvonne.

Zet even de oude terug en kijk wat hij dan doet.
Mischien is de nw. niet goed.

Probleem opgelost

Hoi,
Ik heb de oude teruggeplaatst en nu doet hij het inderdaad weer. De nieuwe zaten er al een paar dagen in en hij deed het er eerst prima op, daarom begrijp ik het eigenlijk niet, maar ik probeer de nieuwe nu maar om te ruilen voor originele HP cartridges.
Bedankt voor de tips.
Groet, Yvonne

Ik gebruik zelf ook niet orginele cartridges en doen het goed. Welk merk gebruik je ?

Ik heb ze dit keer voor het eerst van het Kruidvat (eigen merk) genomen.
Gr, Yvonne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan