Lampje van card reader gaat niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0169

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
118
Hallo,

Ik heb een cardreader (Apacer AE700) ingebouwd, maar als mijn pc uitstaat wil het licht niet uit. Nou vind ik het sowieso al vreemd dat er eeuwig een rood lampje brandt, ik snap ook wel dat het 'aan staat'.

Is er een optie dat het apparaat geen stroom meer krijgt zodat het lampje uit gaat als mijn pc uitstaat?

Bedankt!
 
ja ... ook als een pc uitstaart slurpt die stroom, niet veel, maar iets. Stekkerblok ertussen zetten met aan/uit knop voorkomt dat probleem.
 
Ya okay, dat snap ik. Er zit ook al een stekkerblok tussen, maar ik denk niet dat dat gewoon een goede oplossing is voor het probleem. Dan kan ik ook net zo goed iedere keer mijn voeding uitschakelen. Het lijkt me dat het voor je pc beter is als er altijd spanning op staat.

Is het echt niet mogelijk om aan te geven dat het apparaat geen stroom krijgt als de pc uitstaat? Ik heb al in de bios gekeken en ik kan die optie niet vinden. Ik heb een Asus P5K.
 
Oh iets gevonden! Wat het zou kunnen zijn is dat je in de bios onder powersaving opties hebt ingesteld dat wanneer de PC zichzelf uitschakeld hij eigenlijk naar sleep modus gaat. Anderszijds usb power/standby settings.
 
Ik heb nogmaals in de bios gekeken, maar ik kan het écht niet vinden! :( Zal wel weer een andere naam hebben ofzo..
 
ik heb het zelfde probleem met dat lampje op en duur maakt ga je daar niet meer opletten.
 
Ik heb er maar gewoon wat duct tape opgeplakt. Je ziet het nog wel, maar ik stoor me er niet meer zo aan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan