LAN en de externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gousman

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Hallo, First post :thumb:!!

in ieder geval,

ik heb een probleem. Ik heb LAN verbinding met me pa's computer zodat ik elke zaterdagavond met een paar buddys (waarvan sommige Laptops hebben) te LANNE. Me Pa's (vijf jaar oude) computer vond al de spelle die we speelden alleen niet zo leuk (d.w.z. de HD zat bijna vol). Nu had ik bedacht om de spelle te reinstalle op een externe harde schijf. Allemaal leuk en aardig, de volgende week gaan wij weer proberen te LANnen. We dachten leuk COD4 te doen en dat ging goed. De volgende week wilden we weer COD4 doen, maar LAN deed het niet meer met me pa's computer. Wat we ook probeerden, we konden geen server laten verschijnen in de browser. na een paar keer reinstallen, netwerkinstellingen veranderen e.d. was er niets veranderd. Ik ging nog bij wat andere spellen die op die harde schijf zonden kijken of ze het deden: BF2 deed het niet, Settlers 6 deed het niet. Ik heb geen idee waar dit aan ligt, want Warcraft 3 doet het gewoon wel (zowel op de schijf van de computer als de externe harde schijf) via LAN.

Wat is het probleem??? Ik geloof niet dat het aan de externe harde schijf ligt, maar het is wel alleen met spellen die op die schijf staan, en LAN heeft daarvoor altijd gewerkt.

P.S. we hebben ook al via hamachi geprobeerd, alleen COD dan, want daar ging het eigenlijk om, maar die deed het nog steeds niet. (tunngle moet ik nog proberen :rolleyes:)

EDIT: mijn PC heeft Vista en me Pa's PC XP, niet dat dat uitmaakt maar toch.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan